کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

مژده مژده


درود بعد از کلی کلنجار رفتن با وبگاه بلاخره تونستم اون رو برای شما عزیزان آماده کنم میدونم که فعلا مشکلات زیادی داره ولی به زودی رفع میشه.


یه سوال هم داشتم . دیگه این وبلاگ رو آپ نکنم یا در کنار وبگاهم اینجا رو هم داشته باشم ؟؟؟


با تشکر از شمایی که در این 1 ساله همراه من بوذدید پا به پای من پیش اومدید و هیچگاه نا امید نشدید .

با تشکر


بهروز 



ادرس جدید از این قراره



www.fairytale.ir

نظرات 8 + ارسال نظر
afarinesh چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

ممنون از تلاشت دو تا رو باهم داشته باش .

درود . اوکی همین نظرو هم داشتم کارهای اصلی رو وبسایت انجام میدم کتاب هایی که کار بقیه وبسایت های دیگه است رو روی همین وبلاگ قرار میدم .

بازم ممنون از نظرتون .

بدرود

مرجان پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

ممنون از لطفت توی اینهمه مدت. باید کاری رو انجام بدی که برای خودت راحت تره

darren shan fans جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://darren-shan-fans.blogfa.com

سلام !

ازتون خاهش می کنم روز تولدم بیاین وبم برام شعر تولد مبارک بخونین لطفن ؟؟! شنبهـ 11 تیر فراموش نشهـ باشهـ ؟؟!
ّّ
دارن شان
_________________

تبرییییییک ... چرا که نه هر دوشون با هم داشته باشین ..

درود. خانوم شما خودتون بریدید و خودتون دوختید من این وسط چیکارم .

shamim دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

salam.2tashodashte bashid saitetoon toooope.man 2ta soal dashta.
1.saite tarafdarane twilight baz nemishe
2.saite tarafdarane khanoome sima abedini fil... shode va adrese jadidesho nadaram.
mishe komakam konid?

درود. این ادرس نه چندان جدید وبسایت طرف داران تویلایت هستش

http://1.twilight.ir

و همچنین ادرس جدید وبلاگ طرف داران سیما عابدینی هم هست متاسفانه یادم رفت که لینک کنم.

shamim دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

too nazar sanjitoonam har 3 gozineye aval.

shamim دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

sharmande vali mikhastam bedoonam khanoome sima abedini bakhshe entegham az seri esh ta abadiat ro to sait montasher nakardan?

محمد سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://elizard.ir

سلام
بهتره انرژی تون رو در یک جا هزینه کنین
و اما در مورد سایتتون خوشحال میشم کمکتون کنم

درود. ممنونم که به من این همه لطف دارین . من خودم نظرم اینه که وبلاگ رو واگذار کنم و یا مدیر بگیرم ولی تا الان هر چقدر تبلیغ کردم هیچ کسی پا جلو نگذاشته . راستی یه ایمیل هم در این رابطه براتون ارسال کردم .
همیشه خوش باشید و پاینده

opal شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

دو تاش با هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد