کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود فن فیکشن های کامل هری پاتر

درود . جادوگران و دمنتور ( کاربران ) کار جالبی کردن و قسمت ثابتی به اسم فن فیکشن راه اندازی کردن که فن فیکشن های کتاب ششم و هفتم رو اونجا قرار دادن . بسیاری از لینک ها از بچه های داستان و من هستن که بچه ها احیاشون کردن امیدوارم لذت ببرین .






نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ http://nakhlestan97.blogfa.com

سلام
چند تا از فن فیکشن های هری پاتر رو خوندم ولی زیاد خوشم نمیاد از فن فیکشن هاش.
تمایل دارم لینکتون کنم. بهم اطلاع بدید با چه اسمی.
سپاس
یا علی...

یاس سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام.من رمان های ترسناک و فانتزی رو خیلی دوست دارم.
لطفا اگر میشه کتابای خاطرات یک خون آشام رو بذارید.
ممنونم بی نهایت.کارتون عالیه.
بازم سر میزنم.

یاس سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام.من رمان های ترسناک و فانتزی رو خیلی دوست دارم.
لطفا اگر میشه کتابای خاطرات یک خون آشام رو بذارید.
ممنونم بی نهایت.کارتون عالیه.
بازم سر میزنم.

محسن سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ق.ظ http://fantasyfans.persianblog.ir

فن فیکشن...
راستش هیچوقت از خودندش لذت نبردم...
نمیدونم چرا
شاید برای اینکه یه دونه خوبش گیرم نیومده!! :D

فن فیکشنم دورانی داشت . کلا شروع وبولوژی من با فن فیکشن شروع شد . با دیال آپ نفتی و gprs و بعد هم دیگه ...

W.G چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://blog.fantasy.ir

سلام...
سایت آکادمی فانتزی سال هاست که در راستای گسترش دادن فرهنگ کتابخونی و آشنایی هر چه بیشتر مردم فارسی زبان با ادبیات گمانه زن تلاش میکنه...من احساس کردم که شما هم با این حرکت و تلاش که به کتابخونی توی کشور کمک کنیم موافق هستید...اگه درست حس کردم...پیشنهاد میکنم تبادل لینک کنیم تا در مورد همکاری های بعدی با هم صحبت کنیم...
در صورتی که با تبادل لینک موافقید،ما رو با عنوان وبلاگ هواداری آکادمی فانتزی
لینک کنید و خبر بدید تا بلافاصله شما هم در مقابل لینک بشید
ممنون و تا بعد

تبادل درگاه انجام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد