کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

هری پاتر تمام شد ؟؟؟

درود . امشب فیلم پایانی هری پاتر  و دیدم نمیتونید تصور کنید که چه حالی داشتم با حرکت دوربین و هر اپیزود اشک هام جاری می شد ای کاش الان بودید و می دیدید که دارم چجوری اشک میریزم خدایا چجور بهتون بگم 8 سال تمام رو عاشقتون بودم چی بگم قلمم تو دستم نمیچرخه واقعا  چی بگم . کلمات نمیتونن عمق احساسات من رو بیان کنند ولی همین رو میگم که متشکرم . متشکرم هری پاتر که با من بزرگ شدی زندگی کردی و در قلب من جای گرفتی . دوست دارم برای همیشه تو هیچوقت تموم شدنی نیستی تو هری پاتر هستی 





این انتخاب های ماست که ما رو شکل میده نه اون چیزی که هستیم 


البوس پرسیوال والفریک برایان دامبلدور 

دانلود فیلم هری پاتر 7 بخش دوم

درود. دیشب چند ساعت پس از اکران فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم نگذشته بود که برادران قاچاقچیمون در اون ور آب نسخه ts ( پرده سینمایی با کیفیت خوب )  رو بیرون دادند. الان که در حال نوشتن این پست هستم در حال دانلود هستم . دیشب که در سایت دمنتور بودم و صحبت های دوستان هری پاتری رو میخوندم واقعا در حال اشک ریختن بودم البته من مدت ها پیش با پایان یافتن کتاب هری پاتر رو تموم شده میدونستم  ولی هنوزم در ته قلبم هری پاتر رو دوست دارم . دنیایی که رولینگ ساخت با همه عیب هاش هیچوقت از یادم نمیره با تمام شخصیت های داستان زندگی کردم و بزرگ شدم من کودکیم رو مدیون هری پاتر هستم . هری پاتر برای همیشه.

اینم لینک دانلود فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ بخش دوم از تورنت با سید خوب :

اگه کار با تورنت رو بلد نیستین کافیه برنامه  bit torrent رو از اینجا دانلود کنید سپس بر روی فایلی که از اینجا دانلود کردید کلیک کنید و بعد از باز شدن صفحه تورنت بر روی ok کلیک کنید .

download harry potter deathly hallows part 2  ENG  via torrent

دانلود هری پاتر و یادرگاران مرگ بخش دوم 

دانلود کتاب های شمشیر حقیقت به زبان انگلیسی

درود. به درخواست یکی از دوستان مجموعه کتاب های شمشیر حقیقت رو  به زبان انگلیسی در یک فایل تورنت براتون قرار میدم .





دانلود تورنت از  لینک 1 | لینک 2


اگر باز هم نتونستید دانلود کنید به من اطلاع بدید تا خودم قرار بدم .


خوب به نظرم نیازی به درخواست نیست خودم دوازده کتاب شمشیر حقیقت رو به زبان شیرین انگلیسی قرار میدم . یه نکته : کتاب اول ، کتاب اولین قانون جادوگری هستش بنا بر این قبل از خوندن کتاب 0 توصیه میکنم کتاب 1 رو بخونید . 
  

همیشه خوش باشید و پاینده



دانلود کتاب  ۰ بدهی استخوان                        دانلود کتاب ۱ اولبن قانون جادوگری     

 

 

دانلود کتاب ۲ سنگ اشکها                             دانلود کتاب ۳ حصار خون ( blood fold )  

 

دانلود کتاب 4 معبد باد ها ( temple of the winds)      

 

 

 دانلود کتاب 5 روح آتش        دانلود کتاب 6 ایمان سقوط میکند ( faith og the fallen )    

 

دانلود کتاب 7 پایه های افرینش 

 

 

دانلود کتاب 8 امپراتور عریان                              دانلود کتاب 9 حلقه ی آتش  

  

دانلود کتاب 10 روح                                          دانلود کتاب 11 اعتراف گیر

مژده مژده


درود بعد از کلی کلنجار رفتن با وبگاه بلاخره تونستم اون رو برای شما عزیزان آماده کنم میدونم که فعلا مشکلات زیادی داره ولی به زودی رفع میشه.


یه سوال هم داشتم . دیگه این وبلاگ رو آپ نکنم یا در کنار وبگاهم اینجا رو هم داشته باشم ؟؟؟


با تشکر از شمایی که در این 1 ساله همراه من بوذدید پا به پای من پیش اومدید و هیچگاه نا امید نشدید .

با تشکر


بهروز 



ادرس جدید از این قراره



www.fairytale.ir

هری پاتر و جادوی عشق



درود. با تشکر از این که این همه مدت با من بودید و با نظرات خودتون به این وبلاگ گرمی بخشیدید.خوب دیگه این همه محتوا قرار دادیم بلاخره خودمون محتوا درست کنیم امروز اولین فصل از فن فیکشنم رو برای دانلود قرار میدم اگه نظرها خوب باشن بقیه این داستان جذاب رو قرار میدم.

البته این فن یکشن مشکلات زیادی داره شما میتونید با نقد خودتون در زیبا تر شدن داستان به من کمک کنید.


و در ادامه در داستان میخوانید که : در حالی که به سقف خیره شده بود به خاطراتی که در هاگوارتز داشت فکر میکرد ایا هرگز بر خواهم گست ایا باز هم دوستان خودم رو خواهم دید و ایا های دیگری که روی شانه هایش سنگینی میکرد و باز هم ایا های دیگر.............



دانلود فصل اول هری پاتر و جادوی عشق  از پرشین گیگ   از 4شرد  از مدیافایر



 فصل های جدید از این به بعد در این آدرس قرار خواهند گرفت .