کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

معرفی top 10 کتاب های فانتزی سال 2010

درود . امروز با معرفی 10 کتاب برتر فانتزی سال 2010 برگشتم که میشه میانشون از نویسنده های کتاب های فانتزی همچون جی ار ار مارتین .... اشاره کرد بچه ها به دلیل زیاد بودن توضیحات لینک خود سایت رو برای دیدن قرار میدم  امیدوارم که خوشتون بیاد .





fantasy book news


نغمه اتش و یخ به زبان انگلیسی

درود . امشب کتاب های نغمه ای از اتش و یخ رو به زبان انگلیسی اماده کردم که روی وبلاگ قرار میدم توجه کنید که کتاب ۴ هم وجود داره که به دلیل خرابی سرور الان نمیتونم براتون اپلود کنم ولی به امید اهورامزدا به زودی کتاب رو براتون قرار میدم .  توجه کنید که کتاب ها به دو صورت pdf  و html  موجوده که همون طور که میدونید حجم html  کم تره و برای کسانی که سرعت پایین دارن  html  رو توصیه میکنم.

 

( پ.ن  اگه میتونید و به itunes و amazon دسترسی دارید لطفا کتاب ها رو خریداری کنید .) 

 

 

دانلود کتاب اول    به صورت pdf           به صورت html

 

 

دانلود کتاب دوم  به صورت  html

 

 

دانلود کتاب سوم به صورت html

 

 

 دانلود کتاب چهارم  html ( به زودی )

دانلود کتاب دوم نغمه اتش و یخ 3 فصل ابتدایی

درود . امشب براتون کتاب دوم نغمه اتش و یخ فصل های ابتدایی رو اماده کردم که به دلیل مشکلات سرور که توی دانلود داشتم خودم براتون اپلود کردم برای دانلود فصل های جدید به وبلاگ نغمه ای از اتش و یخ سر بزنید .(وبلاگ شخصی مترجم ). با تشکر از سحر جان عزیز برای ترجمه زیبا و روانشون .  ( پ.ن به دلیل بسته شدن قسمت دانلود کتاب سایت طرف داران گرگ میش در ایران کتاب کامل نغمه اتش و یخ  بر  روی وبلاگ قرار گرفته شد )

 

 

دانلود فصل های ابتدایی نغمه اتش و یخ کتاب دوم  (1.2.3)

   

دانلود از 4shared  

 

به زودی در mediafire 

 

پسورد : www.alboos.blogsky.com

یک اشتباه بزرگ

درود . امروز برای این اومدم که یکی از پست هایی که خیلی وقت پیش زدم رو اصلاح کنم داستان خون اشامی یک بحث کلیشه ای . اقرار میکنم زمانی که داشتم اون نقد سخیف رو مینوشتم تحت تاثیر یک عواملی بودم که نمیتونستم منصفانه قضاوت کنم و  بعضی از نکات رو باید اینجا تصحیح کنم . در مورد مقایسه هری پاتر با گرگ میش باید بگم کار اشتباهی انجام شد به خاطر این که ما تو داستان رولینگ با جهانی کاملا متفاوت و جادویی مواجهه میشیم در حالی که  در داستان استفنی میر تنها یک شهر کوچک  با اهالی  ارام و..... . در مورد اشتباه دوم  اینکه گرگ میش رو یک داستان عاشقانه ( نه فانتزی ) خواندن متاسفم دلیل این اشتباه دهشتناکم این بود که باز هم اشتباه اول مسبب اون شد همون طور که میدونید رولینگ تو کتاباش به عشق و علاقه اصرار زیادی کرد ولی توی داستان گرگ میش کاملا اشکار و واضح این عشق ( حالا این عشق بوده یا هوس جای بحس داره که توی پست های بعدی روشن میشه)  نمایان میشه . باز هم میگم این اشتباه از طرف من بود که دو داستان رو با هم مقایسه کردم. این کار مثل این میمونه که داستان های دارن شان رو با داستان های دیوید گمل مقایسه کنیم که کاملا اشتباه هر داستان باید با خودش مقایسه بشه نه با یک شاهکار ادبی .

طرف داران مانگا/دارن شان/ میزشب

درود . امروز با معرفی یک سایت جدید در زمینه مانگا و ترجمه های کتاب جلاد لاغر ( اثر جدید دارن شان ) برگشتم . فعلا موضوعی که میخوام دربارش بحث کنم درباره برنامه ایه که شب ها شبکه میلی ( ملی نه میلی) ایران از شبکه چهار پخش میکنه به نام میزشب برنامه ایه درباره هنر و... موضوعی که توجهمو به خودش جلب کرد برنامه اونا در روز 4/1/2011 بود که درباره اسطوره و اسطوره پردازی بود به نظر شما دلیل اینکه توی این برنامه اسمی از فانتزی های ایرانی برده نشد  و فقط از کمیک استریپ هایی مثل بتمن سوپرمن و... اسم برده شد ؟؟؟؟

و در مورد معرفی سایت فانتزی من سایت طرف داران مانگا و کمیک استریپ رو اماده کردم امیدوارم به سایت دوستان همکار سر بزنین و با کامنت های داغ خودتون سایتشو رو هرچه بیشتر پر فروغ کنید.


در مورد ترجمه کتاب دارن شان من لینک رو به صورت مستقیم  از سایت فنتزیفنس ورداشتم به این دلیل که هنوز کتاب کامل نشده و اگه کامل شد ترجمه رو به صورت کامل قرار میدم.همیشه خوش باشیید و پاینده .


دانود


فصل1



فصل2



فصل3



فصل4



فصل5



فصل6



فصل7



فصل8 ( به زودی از سایت WWW.FANTASYFAMNS.IR)