کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

نوروزتون مبارک

درود . عید خوبی بود در کل . کتابای زیادی برای خوندن و وقت کافی . 

جلد 10 و چند فصل از نایت ساید 11 ، کا آموز رنجر 3 و 4 ، زام بی 1 و 2 . ، سیپسون هیپ ،مسابقات اتش ، 39 سرنخ و مهم تر از همه جلد سوم شمشیر حقیقت که عالی بود .


باید همین جا بگم که نقدم یه کوچولو در مورد کا آموز رنجر عجولانه بود ولی هنوز باور دارم که کتاب خیلی سیاه و سفیده یعنی یه چیزی تو مایه های نغمه ای از آتش و یخ نیست با اون همه خیانت و ... . ولی خوشحالم که حد اقل پایان کتاب 4 یه مقدار بد بود .


نایست ساید مثل همیشه عالی بود ولی خوب بعد از مرگ لیثیث به نظرم کتاب باید تموم  می شد .


به هر حال باید کتاب 11 و 12 رو بخونیم ببینیم چی میشه .

مسابقات اتش افتضاح بود . نظر منه . سیمپسون هیپ و 39 سرنخ هم برای سنین 10 تا 15 سال

مناسب هستند . به هر حال خوندنشون خالی از لطف نبود .

دو جلد کتاب از مجموعه لارتن کرپسلی هم بد نبود ولی خوب جذابیت مجموعه های سه گانه شهر و مجموعه های قدیمی تر دارن رو نداشت .

راستی دارن شان داره چی کار میکنه این دو کتاب زام بی که خوندم باید بگم پر از شعار بود و مقداری خلاقیت آّبکی . انتظار بیشتری از نویسنده ای که این همه طرف دار داره میره . یعنی دیگه موضوع نمونده که گیر بده به زام بی ها تازه با شعار ضد نژاد پرستی . 


کتاب قلعه متحرک هاول ، مانگا و انیمشم فوق العاده بود . به دوستاران انیمه حتما توصیه میکنم فیلم رو ببینن . انیمه سینمایی فیری تیلم خوب بود ولی به پای خود سریال نمی رسید . 

اما شیمشیر حقیقت مثل همیشه عالی بود . تقریبا کتاب رو دو روزه تموم کردم . هرچند ضرب اهنگ کتاب کند بود ویه سری فصل های نامربوط داشت ولی بازم کشش داستانی فوق العاده ای داشت . خوشحالم که مترجم ها به جز اسم کتاب دست دیگه ای تو داستان نبردند .


کتابا رو میتونین تو بلاگ داستان و گروه پایونیر پیدا کنید . با تشکر از بچه های گودلایف و پایونیر و رهگذران .


نظرات 3 + ارسال نظر
nina شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

mishe ketabe mosavare havel ro gharar bdin?

نسیم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

نوشخه هات قوت دارند. پر مینویسی و این یعنی ذهن پری هم داری. یه نقطه هشتراک دیگه: منم فانتزی دوستم
بعد از هری پاتر یلی کتابا خوندم اما هیچکدوم اندازه ی یه کتاب فانتزی من رو راضی نمیکنه.
میشه جدیدترطن و بهترین کتاب های فانتزی رو بهم بدی بخونم؟ دو سه سالی هست از دنیای فانتزی دور بودم. مرسی
n.golnamak@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://jonounadabi.persianblog.ir/

وبلاگت که خوبه وانتظار بیشتری نمیشه داشت.
ولی اسمش خیلی قشنگه.خیلی حال کردم.
من هم یه وبلاگ دارم با موضوع نویسندگی و کتاب و...
من هم از طرفداران فانتزی هستم.
به من سر بزن.
jonounadabi.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد