کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب نغمه اتش و یخ (کامل شده)

سلام بچه ها امروز با یه ضد حال اساسی واسه سایت تویلایت برگشتم انگاری که خانوم مشیری داستان نغمه رو زود تر و به طور کامل رو وبلاگ شخصیشون قرار دادن و خوب از سایت های بزرگی مثل نویلایت بعیده که دزدی ادبی کنن ولی ولقعا ضد حالی اساسی بود من کتابو کامل خوندم و باید بگم ایوله اگه نخونید ضرر کردید از من گفتن بود با اجازه سحر خانوم من کتاب رو به صورت کامل اپلود میکنم.


دانلود کتاب نغمه اتش و یخ ( کامل )




اشانتیونش  دانلود کتاب ۷ هری پاتر ( هری پاتر و قدیسان مرگبار ) برای موبایل


راستی میتونید منو با ID: ALBOOS تو palringo مسنجر پیدا کنید و تو روم من fantsy fans حتما جوین شید .

میتونید اونو از از www.palringo.com واسه سیستم عاملی دانلود کنید .


اینم یه عکس از جلد کتاب نغمه اتش و یخ


دانلود کتاب نغمه اتش و یخ اثر جی ار ار مارتین

سلام بچه ها امروز واستون کتاب نغمه اتش و یخ رو اماده کردم داستان زیبایی داره واسه اون دسته از کساییی که به داستان های وراثت و ارباب حلقه ها علاقه دارن توصیه میکنم حتما داستان رو دانلود کنن . داستان درباره پسری که  پدرش  رییس یه قبلیه است و برای اولین بار به اعام یک ادم میره و تو راه به همراه برادراش یه توله گرگ (گرگ که نه یه چیز تو مایه های گرگ نما ) و...  داستان بسیازیباییه توصیه میکن حتما بخونید.  (پی نوشت:راستی اسمه نویسندش جی ار ار مارتینه که یه جورایی شبیه جی ار ار تالکینه نه ) .کتاب دزدی کار بدیه مخصوصا اگه یه سایت اونو کارو کرده باشه قابل توجه مالکین سایت تویلایت .


(فصل های ترجمه شده توسط از فصل 1 تا 28  www.twilight.ir   )


پسورد : www.alboos.blogsky.com


به زودی کتاب دوم گرگ های مرسی فالز

دانلود کتاب زندگی نامه خون اشام

سلام بچه ها  امروز زندگی نامه خون اشام جلد اول و جلد دوم رو اماده کردم امیدوارم که لذت ببرید اگه میخواید از این نویسنده ( افشین جاهد ) کتاب های زیبا تریو ببینید یه سر به سایت گود لایف نویسندگان جوان بزنید.


زندگی نامه خون اشام جلد اول پسورد : www.alboos.blogsky.com


زندگی نامه خون اشام جلد دوم پسورد : www.alboos.blogsky.com 



پرسی جکسون و کتاب لرزش

سلام بچه ها همون طور که قول داده بودم امروز واستون کتاب اول گرگ های مرسی فالز و پرسی جکسون و دزد ازرخش رو اماده کردم ببخشید که پرسی جکسون رو کامل قرار نمیدم اخه هنوز رشیوم کامل نشده قول یدم اگه کامل شد کتاب دومش براتون قرار بدم. یه توضیح هم درباره گرگ های مرسی فالز شاید خیلی از کسانی که داستان های گرگ میش رو خوندن یا حتی فیلماشو دیدن یک دفه سرشون به سایت ( دزد ) طرف داران گرگ میش خورده که خیلی محترمانه ترجمه سایت های دیگه رو ور میداره و جای ترجمه خودش قرار میده ( نمونش نغمه اتش و یخ که توسط سایت دارن شان فنس ترجمه شده یا حتی کتاب گرگ میش که توسط سایت فتزی فنس ترجم شده بود و.....)  بگزریم از سایت در پیتی تویلایت که  از ادمینشم زیاد خوشم نمیاد ( سر قضیه اما واتسون و کریستین استوارت یک الم شنگه ای به پا کرد که نگو ) کتاب های گرگ های مرسی فالز رو میشه گرگ میش تو یه روایت جدید دونست مثلا وقتی ادما میخوانبه گرگ تبدیل بشن باید زیر 0 درجه باشه یا دختره عاشق یه گرگ میشه و .... هون طور که دیدید کپی زیبایی بود از داستان استفنی میر امیدوارم خوشتون بیاد و یه چیز دیگه هیچوقت زیر حرف زو نرید .( به زودی نغمه اتش و یخ فصل های کامل شده )


پرسی جکسون و دزد ازرخش ( از فصل 1 تا 11 ) پسورد : www.alboos.blogsky.com ( برای باز کردن فایل به بنامه winrar احتیاج دارید )


بچه ها متاسفانه فصل های کتاب لرزش از کامپیوترم حذف شده حتما تو پست بعدی براتون قرار میدم. به جاش خورشید نیمه شب رو قرار میدم میدوم که قدیمیه ولی کاچی بر هیچ چی .( خورشید نیمه شب کتاب اول گرگ میش از دهان ادوارده ) .


خورشید نیمه شب ( کتاب کامل نشد مشکل از طرف استفنی بود نه از من ) پسورد:www.alboos.blogsky.com


از این به بعد کتاب های جدید رو میتونید از اکانت من تو 4shared دانلود کنید .( اگه میخاید از جدید ترین کتاب های فانتزی باخبر بشد rss feed وبلاگ م رو در فید خوان خودتون ذخیره کنید و اگه فید خوان ندارید با استفاده از گوگل ریدر اکانت جیمیل خودتون منو اد کنید )


برای گفتگو با من و نقد و برسی داستان های میتونید منو با این ای دی پیدا کنید alboosp@yahoo.com

و اگر تو لینک ها مشکلی هست با کامنت ای خودتون به وبلاگ ما صفا بدید


برای مشکل در لینک ها به این ایمیل بزنید  b.hasanbg@gmail.com



دانلود کتاب های دارن شان ( دموناتا ) زبان اصلی

سلام بچه ها همون طور که قول داده بودم امروز کتاب های دارن شان ( دموناتا ) رو به زبان اصلی ( امریکان اخه بریتیشش خیلی سخت بود )قرار دادم  ببخشید اگه یکم دیر به دیر می اپم خو میدونید که درسو مشقو هزار درد سر . تو پست بعدیم کتاب های کامل شده پرسی جکسون و دزد ازرخش و کتاب لرزش روقرار میدم واسه فانتزی دوستان.

راستی اگه دانلود میکنین نظر یادتون نره.


(به زودی جلاد لاغر روی وبلاگ قرار میگیره جدید ترین اثر دارن شان و مجموعه کوهستان اشباح به زبان اصلی )


دانلود کتاب( ۱تا ۸  ) دموناتا (زبان اصلی)