کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

یک اشتباه بزرگ

درود . امروز برای این اومدم که یکی از پست هایی که خیلی وقت پیش زدم رو اصلاح کنم داستان خون اشامی یک بحث کلیشه ای . اقرار میکنم زمانی که داشتم اون نقد سخیف رو مینوشتم تحت تاثیر یک عواملی بودم که نمیتونستم منصفانه قضاوت کنم و  بعضی از نکات رو باید اینجا تصحیح کنم . در مورد مقایسه هری پاتر با گرگ میش باید بگم کار اشتباهی انجام شد به خاطر این که ما تو داستان رولینگ با جهانی کاملا متفاوت و جادویی مواجهه میشیم در حالی که  در داستان استفنی میر تنها یک شهر کوچک  با اهالی  ارام و..... . در مورد اشتباه دوم  اینکه گرگ میش رو یک داستان عاشقانه ( نه فانتزی ) خواندن متاسفم دلیل این اشتباه دهشتناکم این بود که باز هم اشتباه اول مسبب اون شد همون طور که میدونید رولینگ تو کتاباش به عشق و علاقه اصرار زیادی کرد ولی توی داستان گرگ میش کاملا اشکار و واضح این عشق ( حالا این عشق بوده یا هوس جای بحس داره که توی پست های بعدی روشن میشه)  نمایان میشه . باز هم میگم این اشتباه از طرف من بود که دو داستان رو با هم مقایسه کردم. این کار مثل این میمونه که داستان های دارن شان رو با داستان های دیوید گمل مقایسه کنیم که کاملا اشتباه هر داستان باید با خودش مقایسه بشه نه با یک شاهکار ادبی .
نظرات 3 + ارسال نظر
بهناز یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ

بهروز جان همون موقع هم گفتم که این دو اثر قابل مقایسه نیستن ولی خب...گرگ و میش یه اثر عاشقانه س که تحت تاثیر داستانای خون اشامی نوشته شده ولی هری پاتر به سه بخش مجزا تقسیم میشه کودک و نوجوان و بزرگسال (که البته هر قسمت میتونه تو بخشای دیگه هم طرفدار داشته باشه)ک تلفیقی از داستانای فانتزی و درام و ترسناک و حتی یه جاهایی عقشولانه س!!!!
در هر صورت خوشحالم که روز به روز پیشرفتتو شاهد هستم و امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشی
به روز باشی...

ممنون ابجی گلم توم همینطور بهروز و موفق باشی.

sh!Ma دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام .. موافقم ... این دو اثر با هم تفاوتای زیادی دارن ( البته من فقط تا جلد دوم گرگ و میش خوندنم ) اما فکر می کنم اون اپی که در بارش حرف می زنین همش بد نبود و به بعضی موارد خوب اشاره شده بود ولی من هنوز تو کف این موندم که چیجوری فیلم این همه طرفدار دار جم کرده ؟؟؟؟ ینی اول کتابو خوندن بد فیلم نیگا کردن یا اول فیلمشو نگا کردن یا.... ؟؟ نمی دونم ولی واقعن انگشت کوچیکه ی جی . کی . رولینگ هم نیس بای

تیلر شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.candyshop1357.parsianblog.com

رمز ان کتاب ها را از کجا بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد