کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

بدون عنوان

درود . پست بدون عنوان چون واقعا نمیدونم از چی باید دقیقا بنویسم . راستش به نظرم وبلاگ شخصیت خودشو پیدا کرده حالا میخوام به این شخصیت بعد های دیگه ای هم بدم . انیمه و مانگا و تکنولوژی 3 قسمتی هستش که میخوام به وبلاگ اضافه کنم علاوه بر این که روند وبلاگ ادامه پیدا میکنه و هر کتابی روی وبلاگ قرار نمیگیره حالا انتقاد ها از مترجم ها رو میزارم برای بعدن . 

تکنولوژی به معنای صرف حالا اخبار تکنولوژیک نیست که تو هر وبلاگی پیدا میشه تحلیل های من از مسائل و معرفی بهترین نرم افزار های رایگان هستش .


و در اخر 

درخواست انیمه و کتاب ها رو به قسمت تماس با ما ارسال کنید . 


انیمه ها به صورت لینک کاملا مستقیم و روی دایرکتوری وبسایت کتابلود قرار میگیره . حتی بدون شمارنده

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://fantasyfans.persianblog.ir

آقا معلوم هست کجایی شوما؟
من هنوز منتظرم یه وقت تو مسنجر به ما بدی برای مشاوره ی سایت ها!!
وبلاگمون رو هواس!
موضوعات جدید هم همیشه جذاب بودند و هستند! استقبال میکنیم!

درود . به جان خودم انلاین انلاینم . فیسبوک . نیمبوز . پالرینگو. گوگل هنگ اوت . چیکار کنم دیگه محسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد