کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

مزه گس حرفامو بچش

درود . متاسفم دو اتفاق ناگوار برای نت و کامپیوترم افتاد . فعلا با سرعتی در حد لاک پشت تنها میتونم تکست بزنم . آپلود فایل ها به بعد موکول میشه . یکی از مشکلات پسر رئیس مخابرات بودن هم همین هستش بعد از تنها دو روز درس نخوندن و کلنجار های زیاد در نهایت adsl قطع شده تمامی پروژه های انللاین من  هم همینطور . سرخووردگی وقتی بیشتر میشه که پدر بره رو مخت که تو چرا با این که رشتت تجربیه تمامی مکاتب فلسفی سیاسی رو بلدی طراحی وب میکنی ماشین تعمیر میکنی نمره هاتم خوبه ؟؟ این به آدم یک هس همه کاره و هیچکاره بودن میده . سعی کردم در این وبلاگ معمولا لینک های دانلود کتاب رو قرار بدم ولی بعضی اوقات نیازه که درد هایه مشترکی که شاید خیلی از هم سن های من الان درکشون میکنن بیان بشه . بیان خیلی از چرا ها که وقتی بزرگ میشیم فراموشمون میشه  . یا این که شاید بی تفاوت میشیم . همیشه آرزوم این بوده منم مث خیلی از هم سنای خودم  کارای معمولی بکنم که هر جوان هم سن من انجام میده . ولی چی اخه تفریح من تنها شده دانش . دانشی که شاید هم هیچوقت بدردم نخوره چیزی فراتر از چهار تا کتاب درسی که هی تکرار میشن . وقتی که تنها منبع شما هم قطع بشه حس من رو درک میکنید . تازه وقتی که در یک شهرستان کوچک در یک منطقه دور افتاده زندگی کنید و عشق کتاب باشید ولی به به دلایلی که گفتم حتی خودتونم از خودتون بدتون بیاد .


وقتی که فکر میکنین و میبینین که این همه آدم مردن و زندگی کردن  و دنیا هنوز که هوزه میچرخه و بعد غرق بشین تو کتابایه نیچه و هگل و فروید و ... یه احساس تنفر به شما دست میده . احساس میکنن که اینا همش زود گذره همش دروغه دروغی که از نظر بعضی ها راست و در نظر بعضی ها دروغی در دروغه .  احساسی که به شما میگه ارزش زندگی کردن چیه ؟ بهنام برادرم همیشه میگه تو اگه یه اینترنت بدن دستت همه این چیزا یادت میره . شایدم راست بگه ولی بازم که چی این افکار همیشه هستن تحت تاثیر تستسترون و هورمون های دوره جونی هم نیستن .میرن و میان و آزارت میدن و تو به خودت میگی مگه تو روشن فکری که از این فکرا میکنی قبل تو هم هزاران نفر این فکرا رو کردن و به هیج جایی نرسیدن . یادمه شاهین تو یکی از حرفاش میگفت : ای کاش میتونستم بی تفاوت باشم ولی این یه حسه بار های سعی میکنی که متوقفش کنی ولی نمیشه .  یا فریدون که همیشه از این حس بدش میومد . .


اگه بخوام همه حرفام رو بزنم باید دست از نوستن بر ندارم و از تمام در و دیوار گلایه کنم .


در حال نوشتن ادامه فن فیکن قدیمی خودم هستم وقتی که احساس کنم به اندازه کافی نوشتم که دوباره قطعی بینش نیفته منتشرش میکنم . با تشکر از دوستانی که با ما هستن

نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://bdaily.bloghaa.com

درود
خسته نباشی پسر
دقیقا حرفات حرفای منه
دغه دغه های مشترکی داریم
از دروغ بودنش بگذر
بزار بگذره این دروغ
...
میدونم این حرفا دردی دوا نمیکنه
چون خودم هنوز جواب واسه حرفت پیدا نکردم
فقط سعی کردم بگذرم ازش
(شاید سعی دارم که بزرگ بشم )
تو وبلاگ جدیدم لینکت کردم
موفق باشی

behzad سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://bdaily.bloghaa.com

درود
کجای پسر ؟ چرا سر نمیزنی؟؟
یه آپ جدید کردم
اپ قبلیش هم مخصوص خودته حتما سر بزن

یه رهگذر چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

نمیدونم چند سالته؟
ولی چون گفتی رشته تجربی هستی، حدسم اینکه دبیرستانی باشی، پس حدودا یه 10 سالی ازت بزرگترم و تجربه ای مشابه دغدغه های تو رو از سرگذروندم
اینارو گفتم به این امید که باور کنی، باور کنی که 10 سال دیگه بیشتر از هرکس دیگه ای میتونی از خودت راضی باشی و به خودت ببالی: اینکه جریان های فکری معروف میخونی تو این سن، باید حواست به تاریخ هنر و تمدن هم باشه و دلایل شکل گیری اون تفکرات، اوج و فرودشو، موافق و مخالف های معروفشو و البته تاثیرگذاریش رو تحولات اون دوره رو هم بشناسی؛ اگر نقش یه بیننده رو فقط برا خودت در نظر بگیری و بتونی تحلیل و داوری خودتو از مقایسه این جریانات داشته باشی، اونوقت میتونی از دانسته هات لذت ببری و تاثیر خودتو رو زمونه خودت به دست بیاری، حتی اگه این تاثیر فقط درسطح خانواده یا دوستات باشه؛ این چیزیه که میتونی به خاطرش سرتو با افتخار بالا بگیری
اینجوری تو موثری نه متاثر
ببخش بابت پرگویی
موفق باشی
فقط خدا رو هم کنار خودت داشته باش

harrypotter یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://http://harrypotterismylove.blogfa.com/

سلام
من هم۵سال ژیش باهری اشناشدم وخیلی دوسش دارم تاحالا۴تاوب براش ساختم واین پنجمیه
خوشحال میشم بیای

الناز دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.hagwartzschool.blogfa.com

سلام من النازم مدیر مدرسه علوم وفنون جادوگری هاگوارتز!
اگه طرفدار هری پاتری من موظفم تو رو به مدرسمون دعوت کنم!
مدرسه ما با وجود این که هنوز اوایل ترم اولشه جزو 3مدرسه برتر در ایرانه!
خوشحال میشم اگه بیای و یه دانش اموز فعال باشی!
ما فقط به اعضای فعال نیاز داریم!
ممنون

Dorod . Motasefane az khale bazi motenaferam . Akhe shoma dige Che taraf daraii hastin vel konin in maskhare baize ro be jash 1000 ta kar mofid dige mitonid anjam bedin . Manam dastan Harry potter ro dost dashtam vali dalil nemishe to khialatam ghargh besham .

Motasefam ke injori pasokheton ro midam .

کین دی و ماگاراک کاروبنجک شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://beauxbatons-school.blogfa.com

اگه هری پاتر ُ خوندید باید بگیم بعد از فوت خانم ماکسیم این مدرسه به دست ما سپرده شد.
و ما کنون وظیفه داریم شمارو به مدرسه ی آموزش فنون جادوگری بوباتون بزرگ ترین مدرسه ی جادوگری فرانسه دعوت نماییم !
شما میتوانید در این مدرسه گروه بندی شوید فعالیت کنید، در کلاس ها باشید و به گردش بروید
البته یادتان نرود قوه ی تخیلتان را همراهتان بیاورید! :دی

روزبه اکبرری چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

خسته نباشی
من دنبال کتابهای نغمه آتش و یخم
با سرچ به وب تو رسیدم اما اینجا هم نمیشه دانلود کردُ میتونی کمکم کنیُ مثلا به ایمیلم بفرستی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد