کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

تورنت آماده بشه یا نه ؟

درود . سرور تورنت اماده هستش ولی برای میزبان شدن نیاز به کمک تمامی کتاب دوستان دارم . اگه بخوایم یه سرور بزرگ تورنت از کتاب داشته باشیم همه باید تلاش کنن فقط دانلود گر نباشند . حتی اگه یه pdf یا epub دارین قرار بدین و تورنت خودتون رو نگه دارین خیلی به جامعه فرهنگی کمک کردین . در حال برنامه ریزی برای تورنت انیمه هستم و دارم با انجمن های بزرگ انیمه صحبت میکنم ببینم میشه انیمه های حجم بالا و طولانی مثل ناراتو یا بلیچ و وان پیس رو شیر کرد . به زودی خبر ها رو منتشر میکنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ

سلام دوست من.من حاضرم کمک کنم.فقط باید بگی چطوری توی سرور کتاب بذارم.مثه آپلود کردنه دیگه؟تا حالا دانلود میکردم حالا یه ذره هم آپ میکنم

تورنت سرویس p2p هستش یعنی شما فایل رو از هارد خودتون به اشتراک میزارید مثلا در تورنت سرور من و بعد از طرق تورنت سرور من لینک ها به اشتراک گذاشته میشه در واقع شما میزبانی دهنده فایل هستید تنها یه دروازه به من برای دانلود فایل ها دادید . از نظر امنیت تورنت توسط فایروال ویندوز تایید شده هستش و هیچ مشکلی نداره .

هر چقدر که تعداد افرادی که فایل ها رو دانلود میکنند مثلا با کلاینت هایی مثل utorrent یا بیت تورنت بیشتر باشه سرعت دانلود و آپلود بیشتر میشه به شرطی که کاربران عزیز torrent ها رو پاک نکنن . کلا سرعتی هم ازشون گرفته نمیشه تنها بین 1 تا 2 کیلو بایت سرعت آپلودشون که تقریبا هیچ اثری در سرعت اینترنتشون نخواهد داشت

خوبی دیگه این سرویس امکان دانلود تنها چند فایل مورد نیاز هستش . برای مثال یه فولدر حجیم از کتاب های قدیمی که شما تنها به یک کتاب نیاز دارید . کتاب رو انتخاب میکنید و بعد دانلود . به همین راحتی .

به نظرم اگه دوستان بیشتر کمک کنند میتونه پروژه موفقی باشه . 1 به این دلیل که رایگان هستش 2 - به این دلیل که وسیع هستش -3 فایل ها حذف نمیشن و برای همیشه در نت میمونن .

سرور تورنت فعلا منتفی هستش تا زمانی که کاربران بیشتری مجذوب بشن ولی من تورنت ها رو ایجاد کردم ولی سید دهنده ی اون شرکت روسی مدیاگت هستش اگه استقبال زیاد بشه روی سرور شخصیم ایجاد میکنم فعلا در حال شیطونی کردن روی vds هستم .

youra سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
یه سوال داشتم ،اگه امکان داره در مورد تورنت یه توضیح کامل برام به ایمیلم بفرستید.
مثل اینکه ایا هزینه ای داره یا نه.
وقت گیره یا نه؟
باید ترافیک بخریم یا نه.
و کلا سوال های دیگه
در مورد اپلود کتاب نیز یه ارشیو به ما بدید که ببینم کدوم کتاب ها رو دارید که یه وقت تکراری نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد