کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

وبلاگ زنده بمونه ؟

دوستان به این دلیل ککارایه وبسایت به همراه درس و مشق ها وقتم رو به طوز کامل میگیره نمیتونم نظرات وبلاگ رو چک کنم یا لینک ها حذف شده رو بازیابی کنم اگه علاقه مندانی هستند که تو وبلاگ داری فانتزی یا کلا کتاب و علاقه مندی کتاب دست دارند رو همین پست نظر بزارید یا از طریق گوگل میلم که در گوشه وبلاگ هست با من ارتباط برقرار کنید .


ممنونم که این همه مدت در کنار من بودید


بهروز حسن بیگی ( آلبوس )

نظرات 4 + ارسال نظر
Arashmidus یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام داداش از مطالبت ممنونم
من هم تمام هری پاتر هارو خوندم و میشه گفت یه جورایی همشو از حفظم
میخواستم بگم اگر میشه کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان رو بزارین برای دانلود مال خودمو خواهر زادم پاره کرده

سما سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://iwantthese.mihanblog.com

سلام.اگه زیاد وقت ندارین من می تونم هر وقت که مطالبی رو درباره کتاب های رمان تو وبلاگم می ذارم عین همون ها رو هم برای وبلاگ شما بذارم.اگه مایل بودین لطفا نظر بدین.راستی اگه وقت داشتین می تونین تو تابستون تو کار ترجمه و نوشتن رمان های جدید به ما کمک کنین.ما داریم خودمون یه گروه تشکیل می دیم.اگه مایل بودین می تونین تو پست اولم نظر بذارین.از وبلاگتون همیشه خوشم اومده بود و مثل همیشه هم خیلی خوبه.

درود . ممنونم که به وبلاگ قدیمی من سر زدین . اگه میتونین این کار رو که اپلود کردن هم زمان در وبلاگ خودتون و در وبلاگ من رو انجام بدین که واقعا کار خیلی عالی رو انجام دادید و من رو خوشحال کردین چون که واقعا سعی کردم که این وبلاگ رو زنده نگه دارم البته تابستون که وقت پآزاد بیشتری رو خواهم داشت از خجالت دوستان عاشق کتاب در خواهم اومد ولی در همین مدت هم دوستانم در وبسایت Www.fairytale.ir خیلی به من کمک کردند که وبسایت سر پا بمونه در مورد وبلاگ هم همین طور دوستانی مثل شما باعث میشند که از اشتراک گذاری نا امید نشم و به کارم ادامه بدم . پیغام مدیریت رو به ایمیلتون ارسال میکنم

یه سمپادی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.alireza76m.blogfa.com

سلام
وب قشنگی داری به وب منم سر بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم و اگه خواستی لینکم کنی منو با نام یه سمپادی لینک کن بعدش از طریق نظرات وبلاگم بگو با چه نامی لینکت کنم
در پناه قران

مهدی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://wizards.blogveb.com/

جادو در راه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد