کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

بدرود

درود دوباره . بعد از حدود دو هفته از خراب شدن کیسم دارم از کافی نت پست میزنم در هر حال خط adsl ام هم پرید تا تابستون اینده ولی با این اوضاعی که مشاهده میکنم و درس و مشق ها نمیتونم کج دار و مریض اپ باشم بچه ها واقعا متاسفم وبسایت رو هم که با کلی دردسر درست کرده بودم فعلا بلا استفاده میمونه شاید تنها کمکی که بتونید بکنید این باشه که در انجمن عضو شید یا پست بزنید که واقعا من رو خوشحال میکنه . در هر حال بقیه دوستانی که سرشون شلوغ نیست و میتونند اژ کنند جای خالی من رو پر کنند و با قلمشون به نت حالی اساسی رو بدند . این روز ها هم خبر های چیز داری رو میشنویم که قلب ما رو به درد میاره ولی ما میدونیم که آگاهی مهم ترین راه رستگاری پس هر گاه احساس کردی جهل جهان تو را تاریک کرده کتابی بیفروز . شاید نتونم به نظر های زیباتون ژاسخ بدم ولی به یادتون هستم . در ادامه هم چند وبسایت یا وبلاگ هایی که کتاب های در حال ترجمه یا اسکن دارند رو قرار میدم . تا درودی دیگر بدرود


وبسایتم : www.fairytale.ir


انجمن وبسایت : www.fairytale.ir/forum


وبسایت ها و وبلاگ هایی که در نبود ما ( من ) میتونید سر بزنید ولی ما که نمیشن ( شوخی ) :


www.rahgozaran.net


www.fantasyfans.ir


dsfans.ir


good-life.ir


behrooz.net78.net

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام بهروز جان شرمنده نمیدونم چقدر از دستم ناراحت شدی که حتی به ایمیلهام جواب نمیدی ! راستش چون محسن خواست کمکت کنم نظرات اونو برات فرستادم نه قصد فشار آوردن به شما رو داشتم و نه بی احترامی کنم . بهرحال متاسفم برای همه چیز . من برای همه ایمیلهایی که ازت داشتم نامه فرستادم و گفتم متاسفم . کلاً قصدم کمک بود دیگه بقیه اش بستگی به خودت داره . میدونم گرفتاری اما شاید این پیغامو بخونی . کاری بود من در خدمتم میدونم خیلی چیزا بلد نیستم اما بازم ... قربانت

به خدا چنان شرمنده دوستان شدم که نمیدونم چجور سرمو بالا بگیرم امیر علی جان امروز دارم تو کافی نت جواب نظرت رو میدم همون طور که گفتم کامپیوترم در بد ترین موقعیت ترکید و الان به لطف کافی نت دارم پست میزنم من شرمنده هر چی طرف دار خانوم عابدینی هستم . وبسایت با دیتالایف فعاله شناسه و پسوردش رو براون ارسال میکنم تا شما مدیریت کنید . بازم شرمنده .

Lord Conyrmno سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

چیزه میگم لینک رهگذرانو اشتباه دادی:
rahgozaran.us

همین دیگه...

daniel شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

salam
mishe ketab saint's rest ro ham zaban englisish ro bezarid?
nevisandash thomas gifford ast .
mamnoon

terur چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام آلبوس چه وبلاگ خوبی داری لینکت می کنم اگه خواستی لینکم کن!
بدرود

ساسان شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام خسته نباشی مرسی از کار قشنگت.. من دارم سعی میکنم که پسورد کتابهت رو پیدا کم ولی نمیشه و دائما پیغام مسدود بودن ادرس صفحه میده میخوام ترجمه کتابهای Game.of.Thrones را بخونم ..ممنون میشم که کمکم کنی عزیز

کتاب ها رو میتونید با اسم نغمه ای از اتش و یخ پیدا کنید البته در مطالب وبلاگ هم اگه بگردید ترجمه رو پیدا میکنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد