کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

نغمه ای از آتش و یخ از 1 تا 5

درود . خوب مثل همیشه من یادم رفته بود که کتاب هایی رو که قول داده بودم قرار بدم به همین دلیل کتاب های مجموعه نغمه رو کامل در این پست قرار میدم که دیگه بد قولی نکرده باشم . شمشیر حقیقت رو هم که لینک هاش چیز شده بودن رو به زودی قرار میدم .


نغمه ای از آتش و یخ 1 


نغمه ای از اتش و یخ 2 ( برخورد پادشاهان )


نغمه ای از اتش و یخ 3 ( طوفان شمشیر )


نغمه ای از اتش و یخ 4 ( ضیافت کلاغ ها ) 


نغمه ای از اتش و یخ 5 ( رقص با اژدها )


پسورد تمامی کتاب ها : www.fairytale.ir




نظرات 26 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://bienteha.blogfa.com/

سلام
خب ! هر ۵ تاشو قبلا داشتم !
راستی از خیر اون لینکها هم گذشتم !

درود . هفته قبل مسافرت بودم ببخشید که نتونستم قرار یدم به همین دلیل کتاب ها رو رو 3 سرور آپلود میکنم که مشکل نداشته باشیم .

ّمصطفی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

خیلی ممنون.من فقط html کتاب ۳ رو داشتم که اونم کیفیت نداره.

درود . احتمالا از همین وبلاگ دانلود کردید و یا از انجمن فانتزی فنس که بازم خودم قرار داده بودم . مجموعه زیبایی هستش ولی بازم کیفیت html انچنان بد نبود فقط چون از مرورگر استفاده میشد شاید یکم سخت تر از pdf بود .

mary یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام تشکر میکنم
میشه یه لینک کمکی هم بذارین؟هر کاری میکنم اینا رو باز نمی کنه
ممنون

درود . مری جان یا مریم جان لینک ها از مدیافایر هستش اگه مشکلی تو دانلود دارین از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید

Lord_Contemno سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

من همین الان دارم تفقدی به کتاب اول میزنم...خب خوب بود خوشمان آمد.دیگه همین چیز خاصی ندارم بگم غیر از اینکه دمت گرم و سرت خوش باد

شایان چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

اینها که انگلیسی هستند کی ترجمه ی اونهارو قرار میدهید

امیر شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام
اگه امکان داره لینک 5 رو اصلاح کنید، کار نمی کنه.
ممنون :)

بیتا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

دوست عزیز ، دانلود نمی شه. لطفا راهنمایی کنید.
سپاس

متین چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام ببخشید لینک ها مشکل داره!

روزبه اکبری دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام
من چند ماهی میشه دنبال این کتابام داشتم با ترجمه های خانم سحر مشیری توی وبلاگ نایمریا پیگیرش می کردم که وبلاگش بسته شد. الان کلی ذوق کردم اینجا دیدم اما فیلتر شده و باز نیم شه و با فیلتر شکن هم که باز می کنم دانلود نیم شه میشه یه راه دیگه برای دانلودش ژیدا کنیُ یا اینکه به میلم بفرستش (البته فک نکنم همچین لطفی بهم بکنی)
ممنون

مرضیه رحیمی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://shortstorysrahimi@persianblog.ir

سلام کتاب های نغمه ای از آتش ویخ دانلود نمیشن
راستی تمام جلد های کتاب شمشیر حقیقت اونم ترجمه شدش رو ندارین

Dorod. Shamshir haghighat 3 ketabesh tArjomeh shode . Baffle ham 2 ketab ke man linke ketab haye English ro gharar dadam

farzae شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
توی نظزات گفتین جلد 3ترجمه شده..میشه لینک جلد سه ترجمه شده رو بزارین؟من با ترجمه خانم سحر مشیری فقط یه فصل از جلد 3 خوندم که وبلاگش بسته شد.اگه هست لطف کنین بزارین

کورش تسلیمی جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

درود
هرچه سعی کردم دانلود کنم نشد

لطف میکنید تمام جلد های این کتاب(نغمه ای از اتش و یخ) رو به ایمیلم بفرستید

کورش تسلیمی جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

kuorosh.taslimi@gmail.com

سلمان پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام خسته نباشید من میخواستم جلد چهارم و پنجم دانلود کنم ولی ارور میده میشه کمک م کنید ممنون از توجه تون

سلمان پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ق.ظ

لطف میکنید تمام جلد های این کتاب(نغمه ای از اتش و یخ) رو به ایمیلم بفرستیدsalmanpanahi888@gmail.com

Mohammad چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:53 ق.ظ

Hich kodom k dg nis hamash pak shode ay baba yeki az in site ha vagheiiyat nadare?

parinaz پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:32 ب.ظ

کتاب های 4 و 5 هم ترجمه شدند ؟ یا زبان اصلی هستند؟

Mehdi پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
متاسفانه لینک دانلود فایلها خرابه لطفا یه کاریش بکنید.

شقایق سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ب.ظ

لینکهاش خرابه

مریمmaryamsohrabi704@gmail.com جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام.ببخشید چرا دانلود نمیشه?

Anita پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:30 ب.ظ

من برای خرید نسخه pdf جلدهای ۴ و ۵ مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید

ارام یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام جلد چهار وپنج میخام ولی دان نمیشه چیکا کنم

ارین یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 09:42 ب.ظ

چرا انقدر کتاب با فیلمش فرق داره

عسل شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام من هر کاری میکنم دانلود نمیشه روی لینکا که میزنم فقط تبلیغات میاد .لطفا راهنماییم کنید

حمید جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 02:01 ب.ظ

لینکا خراب شدن لطفا درستشون کنید

آرش دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام،من تا قیمت ۳ را خوندم ول هرکاری میکنم قسمت ۴ به بعد دانلود نمیشه چیکار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد