کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

بازگشایی انجمن

درود . خوب وبسایت fairytale یک دفه به دلیل دستکاری هایی که درش انجام دادم پرید و خوشبختانه تونستم با یک بک آپ به موقع نجاتش بدم ولی خوب انجمن پرید و نتونستم برش گردونم . ولی خوشبختانه دوباره را اندازی شد . راستی وبسایت طرف داران سیما عابدینی هم راه اندازی شد حتما یه سری بهش بزنید . در مورد کتاب های خانوم عابدینی با این که من اثار ایشون رو پخش کردم ولی تایپ با اقای امیدیان بوده و من اخبار دقیقی در مورد تایپ کتاب های اسکن شده ندارم ولی امروز با خانوم عابدینی صحبتی در مورد ارسال کتاب ها به من و تایپ و قرار دادنشون روی وبسایت طرف داران صحبت کردم که اگر اجرایی بشه کتاب ها رو قرار میدم .


ادرس انجمن : www.fairytale.ir/forum


ادرس وبسایت طرف داران سیما عابدینی : www.simafans.site90.com

نظرات 6 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

سلام
آره یه مدتی کارم شده بود کپی پست آخه حوصله نوشتن هیچیو نداشتم و صرفا بخاطر اینکه آپ کنم کپی پست می کردم
ولی خوب واسه آینده وبلاگم یه فکرایی دارم ! خودم دارم یه رمان ترجمه میکنم یه کم بذار پیش بره فصل به فصل میذارمش رو وبلاگم
همونطور که گفتی حالا که لینکها رو تصحیح نمیکنی بی زحمت فایلها رو برایم ایمیلشون کن ممنون میشم!

سایه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

نظر قبلی ایمیلمو گذاشته بودم یانه؟ یادم رفت
خوب محض احتیاط تو این کامنت میذارم!
راستی از کتابای خانم عابدینی فقط عشق تا ابدیت رو خوندم قشنگ بود طوفان و انتقام ! بقیشو منتشر کردن یا نه؟
واقعا دوست دارم بدونم ادامه داستان چی میشه!
راستی در مورد پست سیاه و سفید : من چند تا کتاب انگلیسی قشنگ دارم! اگه خواستی میتونم فایلهاشو برات بفرستم تا بخونی و اگه خواستید ترجمشو شروع کنید! شاید خودمم کمک کردم!

ممنون از کمکت ولی خوب مشکل من اینه که اوننقدر کتاب انگلیسی دارم که نمیدونم کدومشو ترجمه کنم . شمردم 999 تا کتاب فانتزی انگلیسی دارم که همشون برای ترجمه عالی هستند و موندم میون این همه کدومو انتخواب کنم ( یاد یه شعر افتادم ) .

سایه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

سلام
منم فهمیدم کدوم شعرو میگی
به ترتیب حروف الفبا طبق اسم کتابا شروع به ترجمه کن

جوانان ربط چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.rabat.blogfa.com

خسته نباشید.
وبلاگ خیلی زیبایی داری و ظاهرا با اهدافی متعالی.
ما به عنوان جوانان ربط مایل به همکاری با شما هستیم .
به ما سر بزنید و اگر افتخار دادید ما را به اسم " جوانان شهر ربط " لینک دهید.
در ضمن بگید ما شما را به چه اسمی لینک دهیم.
اهداف و خدمات ما :
1- خدمت به کل بشریت و جوانان ربط و کل کرد های جهان و کل مسلمانان دنیا
2- جمع آوری پروفایل جوانان ربط بصورت نرم افزاری تحت وب با مشخصات کامل و مهارت ها ی انها
3- ایجاد چت روم و انجمن گفنگو جوانان ربط{ به زودی}
4-دارا بودند کادر مدیریت(نویسنده –عکاس –گرافیست –خبر نگار و....)
.
.
.
–هر کسی با هر فکری می تواند یکی از نویسندگان وبلاگ در ضمینه تخصصش باشد.
- مطالب شما با نام شما در وبلاگ پخش خواهد شد.
- با نظرات خودتان به پیشرفت ما کمک کنید
به ما بپیوندید .

ای بابا من حال ندارم وبلاگ ها و وبسایت های خودم رو به روز کنم تو میگی بیام نویسنده توم بشم عجب حالی داری دادا . البته تو یک اسپمی میدونم

سایه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

اوضاع تو که بدتر از منه ! حال نداری وبلاگتو آپ کنی!!! بعد به من میگه چرا کپی پست میکنی بگم چرا؟ چون حال ندارم مطلب بنویسم آپ کنم

سایه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

راستی هنوزم لینکهای تصحیح شده اون کتابا رو برام نفرستادی ها !

درود . شرمنده این 1 هفته حتا نتونستم میل های خودم رو چک کنم اوضاع وخیمی بود ولی به زودی ( 1 ساعت دیگه ارسال میکنم ) . این دفه قول میدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد