کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

مجموعه چرخ زمان



درود . امروز با مجموعه فوق العاده چرخ زمان اثر رابرت جردن آپ هستم خواندن این مجموعه رو به همه فانتزی دوستان توصیه میکنم البته من تا الان جایی ترجمه این کتاب رو ندیدم و شاید بعد از منتفی شدن ترجمه نغمه یه تفقدی هم به این مجموعه بزنیم .


دانلود کتاب اول The Eye of the World

دانلود کتاب دوم The Great Hunt

دانلود کتاب سوم The Dragon Reborn

دانلود کتاب چهارم The Shadow Rising

دانلود کتاب پنجم The Fires of Heaven

دانلود کتاب ششم The Lord of Chaos

دانلود کتاب هفتم A Crown of Swords

دانلود کتاب هشتم The Path of Daggers

دانلود کتاب نهم Winter's Heart

دانلود کتاب دهم Crossroads of Twilight


دانلود کتاب یازدهم Knife of Dreams

دانلود کتاب دوازدهم The Gathering Storm ( به زودی )

دانلود کتاب سیزدهم Towers of Midnight ( به زودی )

دانلود کتاب چهاردهم A Memory of Light ( به زودی )


پسورد تمامی کتاب ها : www.fairytale.ir



نظرات 9 + ارسال نظر
سایه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

سلام
ممنون واسه کتابای قشنگی که واسه دانلود گذاشتید !
کتاب شمشیر حقیقت فقط جلد 2 - 3 - 4 - 5 - 7 رو دانلود میکنه بقیه جلد ها رو نمیاره و مینویسه :
File Removed for Violation.
میشه اگه مشکل رو حل کردید به من خبر بدید! ممنون

بله به دلیل حص کپی رایت کتاب ها رو پاک کردند دوباره آپلود میکنم . البته از فایل تورنت هم میتونید استفاده کنید و فقط کتاب هایی رو که میخواید تیک بزنید

سایه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

یادم رفت بگم میشه رنگ فونت رو عوض کنید آبی ها واقعا خونده نمیشن ! شاید هم ایراد از چشمای منه !

درود. نه مشکل از چشم های شما نیست قالب جدید سازگاری نداره به زودی عوض میشه انجمن وبسایت هم راه اندازی شد . یه سری به www.fairyatle.ir بزنید

سایه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

مثل اینکه امروز قراره تمام ایرادات لینکهاتون گزارش بدم!!!!
دانلود کتاب سوم پرسی جکسون و خدایان یونان ( کتاب 3 )
وقتی میخوام دانلود کنم مینویسه صفحه مورد نظر یافت نشد!!!!
کتاب هایپریون هم بخش اولش بخاطر کپی رایت اجازه دانلود نداد
راستی ادامه عشق تا ابدیت رو هم میشه بذارید طوفان و انتقام رو خوندم بقیه شو ندارم
زندگی نامه خوناشام (نوشته افشین جاهد) فقط دو جلده یا ادامه هم داره؟

راستی من بس که کتاب دانلود میکنم گاهی یادم میرم قبلا جایی دنبال کتابی بودم میشه لطف کنید و جواب این سوالات رو یا برام ایمیل کنید یا تو وبلاگم خبرم کنید اینجوری واسه دانلود بقیه فایلها برمیگردم ! ممنون

کتاب سوم رو میتونید از لینکی که پایین کتاب دانلود قرار دادم از وبلاگ مترجم بگیرید . کتاب هایپریون هم در سایت فانتزی برای دانلود هستش زندگی خون اشام نوشته افشین جاهد فعلا 2 جلد منتشر شده تا ببینیم که دوباره در گودلایف چی میشه . برای دانلود کتاب هم فک کنم دیگه بین طرف دارای کتاب یکم معروف شده باشم . البته متاسفانه همه دانلود میکنند و هیچ کس هم نظر نمیده .

aidinviper یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

jelde 12 13 14 chi shod montazerimaaa

درود . در حال حاظر تو تورنت چرخ میزنم تا ببینم پیداشون میکنم یا نه

گلنوش شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

میگم نمیشه خلاصه ای از موضوع هر کتاب بزارید که اگر خوشمان امد دانلود کنیم ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
راستی کتابا ترجمن دیگه...؟نه؟

درود . خیر کتاب ها ترجمه شده نیستند این وبلاگ هم دیگه پشتیبانی نمیشه به وبسایت جدید ما www.fairytale.ir سر بزنید

me دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام.ممنون که کتاب میذارید ولی کتاب 7 حذف شده.اگه میشه دوباره آپ کنید

فرهاد دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

با سلام
لینکها فیلتر شدن و قابل دانلود نیستند می شه اصلاح بفرمایید ؟
با تشکر

ساره شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام. اگه می شه لینک ها رو جایگزین کنید، کار نمی کنه.
ممنون می شم

محمد دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:03 ب.ظ

چرا دانلود نمیشه اینا. لطفا کمک کنید. لازمشون دارم مخصوصا کتاب سوم the dragon reborn. نمیشه به ایمیلم بفرستین؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد