کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

نغمه ای از اتش و یخ 5 ( رقص با اژدها )

درود . امروز با کتاب پنجم از سری پر طرف دار نغمه ای از آتش و یخ یا همون the song of fire and ice  برگشتم . این کتاب که مدت ها پخش اون به تاخیر افتاده بود بلاخره امسال پس از چند سال غیبت از جی ار ار مارتین به بازار اومد اگه به این نویسنده علاقه دارین میتونید این کتاب رو از امازون بخرید ولی به این دلیل که دوستان ایرانی معمولا دانلود رایگان رو بیشتر ترجیح میدهند من کتاب 5 رو به زبان اصلی قرار میدم امیدوارم که از این کتاب فوق العاده زیبا لذت ببرید . راستی به نظر من یکی از دلایلی که کتاب دیر پخش شد سریال واقعا محشر بود که از روی کتاب اول ساخته شده بود به نام game of thornes  که هنوز بیشترین امار دانلود سریال رو از تورنت داره  یک نکته دیگه هم که باید بگم اینه که اسم کتاب به صورت dance whit dragons هست ولی چون ترجمه دقیقش به صورت رقص با اژدها ها درت در نمیاد من همون رقص با اژدها رو مد نظر قرار میدم . .



دانلود کتاب پنجم نغمه ای از آتش و یخ نوشته جی ار ار مارتین :


دانلود از مدیافایر


دانلود از 4شرد



پسورد : www.fairytale.ir

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

خیلی ممنون.ولی وقتی کتاب ۳و ۴ رو نداریم بخونیم چجوری کتاب ۵ رو بخونیم. اون لینک کتاب سوم رو هم که گزاشتین ؛ کتاب دوم رو میاره.

درود . خوب فکر کنم قرار بود لینک کتاب های چهار و پنج رو هم قرار بدم شرمنده تو پست جدیدم قرار میدم .

ymo دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام. واقعا ازتون ممنونم! خیلی منتظر این کتاب بودم

ناصر جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام
در صورت امکان فایل رو توی 4 شرد هم آپلود کنید ... فکر کنم لینکش خرابه ... در ضمن نمی تونم از مدیافایر فایل رو بگیرم ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد