کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

هری پاتر تمام شد ؟؟؟

درود . امشب فیلم پایانی هری پاتر  و دیدم نمیتونید تصور کنید که چه حالی داشتم با حرکت دوربین و هر اپیزود اشک هام جاری می شد ای کاش الان بودید و می دیدید که دارم چجوری اشک میریزم خدایا چجور بهتون بگم 8 سال تمام رو عاشقتون بودم چی بگم قلمم تو دستم نمیچرخه واقعا  چی بگم . کلمات نمیتونن عمق احساسات من رو بیان کنند ولی همین رو میگم که متشکرم . متشکرم هری پاتر که با من بزرگ شدی زندگی کردی و در قلب من جای گرفتی . دوست دارم برای همیشه تو هیچوقت تموم شدنی نیستی تو هری پاتر هستی 





این انتخاب های ماست که ما رو شکل میده نه اون چیزی که هستیم 


البوس پرسیوال والفریک برایان دامبلدور 

نظرات 6 + ارسال نظر
khan سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

salam az sahar khanoom khabari nadarin? chera kasi naghme ro edame nemide?

درود. من برای اولویت هایه ترجمه وبسایتم نغمه رو هم قرار دادم ولی تا الان مترجمی رو پیدا نکردم که حاظر باشه کتاب رو ترجمه کنه من فصل 30 رو ترجمه کردم ولی مطمعنا به پای ترجمه روان خانوم سحر مشیری نمیرسه به همین دلیل فعلا منتظر موندم که آیا خانوم مشیری به ترجمه کتاب ادامه میدهند یا نه . دوستان اگه تمایل به همکار در وبسایت رو با من دارید با ایمیل info@fairytale.ir با من تماس داشته باشین .

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ق.ظ

درود!
راستش این نظرم مربوط به این پستتون نمی شه. بر میگرده به یکی از پست های قدیمیتون در اذر سال پیش. که لینک دانلود نغمه ی آتش و یخ رو گذاشته بودید. بابت لینک خیلی ممنون. منتها پسوورد می خواد که من توی اون پست پسووردشو پیدا نکردم. ممنون می شم پسووردش رو بگید.

با تشکر

تمنا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.tamanna1374.blogfa.com

سلام...
من هنوز فیلم جدید و ندیدم اما امیدوارم زودتر ببینم...
این جمله ای که از دامبلدور نوشتین فکر کنم توی کتاب اول(سنگ جادو) بود...
دم همه ی طرفدارای هری پاتر گرم

مسعود چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
کتاب نغمه ی یخ و آتش(کامل شده) رو که گذاشته بودید بعد از دانلود برای باز کردنش رمز میخواست.میشه بگید رمزش چیه؟

درود. من یادم رفته بود که در قسمت پسورد رو ذکر کنم ولی اگه توجه کنید به اسم فایل pass : www.alboos.blogsky.com هستش .

آرمان جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

سلاااااااااااااام!!!!!
این وب هنوز پابرجاست یا نه؟
هی ی ی ی ی ی ی ی......کسی این جا هست؟

درود . ببخشید وبلاگ هنوز پابرجاست ولی به دلیل مشغله هایی که دارم حتی دیر به دیر میتونم بیام و نظرات رو بخونم واقعا پوزش میخوام ولی احتمالا این هفته یا هفته بعد میتونم بیشتر در خدمتتون باشم . متاسفانه اسکنرم هم خراب شده وگرنه براتون یک سوپرایز داشتم . همیشه خوش باشید و پاینده

sepideh سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
واقعا رمان های متنوعی داری! اما مثل اینکه یه رمان خیلی جالب رو یادت رفته بذاری...اسمش "خاطرات خون آشام" هستش.
مطمئن باش اگه بذاریش طرفدارات بیشتر می شن!
راستی منم از طرفدارای پر و پا قرص "هری پاتر " هستم و عاشق سیریوس ، اسنیپ ، لوپین ...
بای

درود . بله رمان پر طرف داری هستش در مورد قرار دادن هم بله قرار دادم بر روی وبسایت و بلاگ چون دیگه اپدیت نمیشه به اینجا زیاد سر نمیزنم ادرس جدید وبسایت www.fairytale.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد