کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب های شمشیر حقیقت به زبان انگلیسی

درود. به درخواست یکی از دوستان مجموعه کتاب های شمشیر حقیقت رو  به زبان انگلیسی در یک فایل تورنت براتون قرار میدم .





دانلود تورنت از  لینک 1 | لینک 2


اگر باز هم نتونستید دانلود کنید به من اطلاع بدید تا خودم قرار بدم .


خوب به نظرم نیازی به درخواست نیست خودم دوازده کتاب شمشیر حقیقت رو به زبان شیرین انگلیسی قرار میدم . یه نکته : کتاب اول ، کتاب اولین قانون جادوگری هستش بنا بر این قبل از خوندن کتاب 0 توصیه میکنم کتاب 1 رو بخونید . 
  

همیشه خوش باشید و پاینده



دانلود کتاب  ۰ بدهی استخوان                        دانلود کتاب ۱ اولبن قانون جادوگری     

 

 

دانلود کتاب ۲ سنگ اشکها                             دانلود کتاب ۳ حصار خون ( blood fold )  

 

دانلود کتاب 4 معبد باد ها ( temple of the winds)      

 

 

 دانلود کتاب 5 روح آتش        دانلود کتاب 6 ایمان سقوط میکند ( faith og the fallen )    

 

دانلود کتاب 7 پایه های افرینش 

 

 

دانلود کتاب 8 امپراتور عریان                              دانلود کتاب 9 حلقه ی آتش  

  

دانلود کتاب 10 روح                                          دانلود کتاب 11 اعتراف گیر

نظرات 6 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

aqa da3 golet dard nakone! kheyli bahali!:-* :-*

محمد جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ق.ظ http://elizard.ir

سلام
آقا یه توضیحی بده ببینم کتاب در چه موردیه شاید دانلودش کردیم

درود. ببخشید یادم رفت که توضیح بدم . کتاب در مورد ریچارد سایفر هستش که در سرزمین میانه زندگی میکنه و با گرفتن شمشیر حقیقت برای نجات دنیا از دارکن رال مجبور میشه که با اون مبارزه کنه . لینک کتاب اولش به زبان شیرین پارسی در صفحه 3 هستش .
همیشه خوش باشید و پاینده

khan سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

inam sepid khanoom edame nemide?

درود. ببخشید من الان یکم خندم گرفته بود خوب اقای سپید نه خانوم سپید اقای سپید ( محمد ) فعلا کتاب رو ترجمه نمی کنند ولی فعلا تارنمای www.sooha.com در حال ترجمه کتاب سوم هستش که میتونید دریافت کنید . راستی ادرس جدید وبسایت من : www.fairytale.ir هستش اگه دوست داشتین سر بزنین .

سجاد(AVADA KEDAVRA) دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام و خسته نباشید سایت خیلی خوبیه فقط میخواستم درخواست کنم اگه امکانش هست کتابای هری پاتر ترجمه ی خانم ویدا اسلامیه رو توی سایتتون بگذارید من به هر دری میزنم نمیتونم پیداشون کنم.(منظورم کتاباست نه خانم اسلامیه)

terur چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام، آلبوس عزیز این بی پدر مادرا بیشتر کتابهای شمشیر حقیقت که گزاشتی رو از مدیافایر حذف کرن (for violation!) اگه میتونی تو یه فیل زیپ آپ کنی و تا حذف نشده لینکشو به من بدی تا آخر عمر دعات می کنم.
خدانگهدارت باشه.
راستی این بلاگمه (حقیرانه است با پست های احمقانه ی خودم) ولی اگه خواستی یه سری بزن.
shadowlands.vastblog.com
خدانگهدار.

آنا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام جلد 17 این مجموعه رو میشه زودتر برای دانلود بذارید. دارم میمیرم ک بخونمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد