کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

خاطرات یک خون اشام کشمکش





درود. امروز با ترجمه کتاب زیبای خاطرات خون اشام برگشتم در پست های قبلی لینک دانلود کتاب اول رو قرار داده بودم ولی به دلیایلی که خودتون میدونید لینک ها چیز شدند پس الان ترجمه کتاب اول تایپ ستاره و ترجمه وبلاگ خاطرات خون اشام رو  قرار میدم . همیشه خوش باشید و پاینده



خوندنش رو به تمام دوستاران سبک فانتزی مخصوصا  سبک خون اشامی توصیه می کنم ولی انتظار نداشته باشین که سریال با کتاب هماهنگ باشه چون 180 درجه متفاوته.




دانلود خاطرات خون اشام 1 بیداری
             از 4 شرد                                                         از پرشین گیگ

منبع: www.farest.blogsky.com



دانلود خاطرات خون اشام 2 کشمکش 

منبع: www.mysticfalls.blogfa.com


از این به بعد میتونید فصل ها رو از 4شرد

                                                               دانلود کنید

از این به بعد میتونید فصل های جدید رو از پرشین گیگ  
               

نظرات 3 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://ketab-e.blogfa.com/

سلام دوست عزیز، در جواب نظری که داده‌بودید باید بگم: اسم رو از اضافات به فن‌فیکشن تغییر دادم. قابل توجه‌تان این وبلاگ از بهمن راه‌اندازی شده و به تازگی نیست. قراره بزودی وبلاگ به وبسایت تبدیل بشه که خودبه‌خود هم قالب تغییر می‌کند. من رو هم با نام "دانلود رمان و کتاب" لینک کنید. سپس به من بگوئید با چه نامی شما رو لینک کنم.
از نظراتت ممنونم.

نازنین جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام من یک سوال داشتم من برای باز کردنه این فایل ها باید از نرم افزار پی دی اف استفاده کنم؟

dorod. bale baraye baz kardan tamami ketab ha ha niaz be barname haye pdf reader darim. baraye ketab haii ham ke feshorde hastand (ba pasvand .rar) az barname winrar estefade konid .

نازنین شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

از راهنمایی هاتون واقعا ممنونم .من خیلی دنباله این کتل گشتم ولی میگن ک دیگه چاپ نمیشه به امید جلد ۳ این کتاب در این سایت.

درود. نازنین خانوم ببخشید ولی ترجمه این کتاب متعلق به وبلاگ www.mysticfalls.blogfa.com هستش و من دوست ندارم که کتابی رو که متعلق به کسی دیگه هستش رو به نام خودم ثبت کنم فقط جهت اطلاع رسانی و همچنین راحتی کار دوستان طرف دار سبک فانتزی کتاب ها رو بر روی وبسایت و وبلاگم قرار میدم .

ادرس وبسایت : www.fairytale.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد