کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

خوندن کتاب قلب جوهری یا inkhart

درود. دوستان نمیدونم برای چه امروز دارم پست میزنم درحالی که تنها چند ساعت از اتمام امتحان ریاضی  (( خفن اسون بود )) میگذره. خوب امروز با یک کتاب دیگه اودم و البته یعنی متاسفانه نتونستم کتاب رو به پارسی پیدا کنم ولی تونستم به سختی یک لینک خوندن رایگان از یک وبسایت خارجی به دست بیارم امیدوارم خوشتون بیاد .  اوه راستی این مجموعه کتاب ها ۳ کتاب هستند که قلب جوهری کتاب اول ( inke heart ) کتاب دوم طلسم جوهری ( inkspellکتاب سوم مرگ جوهری(inkedeat) نام داره .

 


 

 

خواندن انلاین کتاب قلب جوهری  

 


به به یکی از دوستان لینک دانلود کتاب به زبان انگلیسی دادند از ایشون به دلیل کار فانتزی دوستانشان تقدیر میکنم ( راستی فیلم اینک هارت اصلا به پای کتابش نمیرسه ) .


 دانلود کتاب اول  inkheart



دانلود کتاب دوم inkheart



دانلود کتاب سوم inkheart


 

خرید کتاب قلب جوهری ( پارسی )  

 

ترجمه : محمد نوراللهی

 

قیمت ۱۰۰۰۰ تومن ناقابل   

 

خرید انلاین کتاب قلب جوهری و دریافت افلاین آن درخانه

 

نظرات 7 + ارسال نظر
aidinviper پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

http://e-buks.weebly.com/inkheart-series.html
har 3 ghesmat ro az in link down load konid
to ro khoda age mishe bara man tarjome konid ya tarjomash ro bezarid

درود. واقعا دستتون درد نکنه که این لینک رو دادید با دوستان صحبت میکنم ببینم چی میشه فک کنم که بعد از پروژه شاهزاده تاریکی این کار توسط بچه ها اسکن و ترجمه بشه. همیشه خوش باشید و پاینده

بهناز جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام بهروز جونم
داداش من دیگه خونه نمیام تا یه ماه دیگه...
برام دعا کن امتحانامو خوب بدم...
تو هم بشین درستو بخون بچه بد!!!!
خف دیگه کالی ندالی؟!!!!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش

به ابجی گلم چی شد یه یادی از ما کردی ؟؟؟؟ حالا چاق سلام رو بیخیال حال او احوالت چجوره خوفییییییییییی من که بدک نیستم فقط امتحانات کمر بشکن مخمو شیکمودن الانم نمدوونم چی دارم مینویسم بعد امتحان زبان فارسی مخم هنگیده و به طور کامل bios ام حذف شده و به کلی cpu سوزوندم . همیشه خوش باشی و پاینده .و تا درودی دیگر بدرود

بهناز دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام خوفی داداشی جونم؟
داداشیمن نرم افزار میخونم تو اصطلاحاتشو به کار میبری؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهرحال ایشالاکه امتحاناتو خوب بدی.راستی این قلب جوهری همونی نیس که اون سری با هم فیلمشو دیدیم؟
دلم برات یه ذرررررره شده
بوشششششششششششششش

اره زدی تو خال همون اینک هارته . امتجان عربی که بق معمول خودت میدونی دیگه ولی بیه امتحانات که تا الان خوب بوده . ایشالا توم امتحاناتو میدیو میای. مشتاق دیدار تو برادر کوچیکه تو . بابای

shima دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.darren-shan-fans.blogfa.com

سلامــ .. امیدارم که حالتون خوب باشه .
سه گانه ی جالبی بود .. به نظر من با توجه به اینکه تا کنون اثار زیادی از این نویسنده رو مطالعه نکردم و در حد کتاب های جوهری بوده با این حال قلم شیوایی داشته ، توصیف هایی که در کتاب استفاده می شد متفاوت بود و فضای داخل کتاب رو خیلی خوب به تصویر کشیده بود اما فکر کنم یه کم بیش از حد به جزئیات می پرداخت... فیلمش هم با توجه به متن وهدف اصلی کتاب خوب ساخته شده بود .. مخصوصا از بازی الیزا بنت خیلی خوشم اومد .
راستیــــــ همین انتشارات ( بهنام ) کتاب یک پرسی جکسون رو هم ترجمه کرده ( توسط خانم مریم حیدری ) و اسم نویسنده هم " ریک ریردان " نوشته شده ... البته متن کتاب فرق چندانی با ترجمه سایت طرفداران فانتزی ندارهـ ..

درود. بله از یک نظر میشه گفت که داستان با فیلم هم خونی داشته ولی به نظر من اون فضا سازی که در داستان شکل میگیره رو نمیشه در یک فیلم گنجوند. در مورد داستان پرسی جکسون من خودم با این مخالفم که این داستان فانتزی نامیده بشه بیشتر این کتاب افسانه ای و اسطوره ای و به نظرم تقلیدی امروزی از افسانه های هومر قصه گو .

پرسیوس یا همون پرسی یک جوان امریکایی نییمه خدا و..... یک داستان جذاب برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ و به نظر من چندان جذابیتی برای قشر بزرگ سال نداره .
همیشه خوش باشید و پاینده . بدرود

سونیا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

خیلی خوب بود ولی اگر لطف کنی و فارسیش رو هم بذاری ممنون میشم.

Emma سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام عزیزم
اسم فارسی سیاه دل هستش
موفق باشی

Kim Nadia شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:12 ب.ظ

کتابش فرسی نیست؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد