کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

شمشیر حقیقت

درود. بنا بر همون قولی که داده بودم امروز یک کتاب دیگه رو براتون اماده کردم . کتاب زیبایی به نام شمشیر حقیقت که توسط تری گود کایند نوشته شده و در حال حاظر کتاب دوم اون در حال ترجمه توسط وبسایت گودلایف. با تشکر از وبسایت کرم کتاب ( منحل شد ) برای ترجمه کتاب اول.


( راستی نمیدونید کتاب ها رو با چه زحمتی به دست اوردم پس نظر یادتون نره )


دانلود کتاب 1 شمشیر حقیقت ( اولین قانون جادوگری ) از 4شرد



دانلود کتاب 1 شمشیر حقیقت ( اولین قانون جادوگری ) از پرشین گیگ



دانلود کتاب 0 شمشیر حقیقت ( بدهی استخوان ) از 4شرد



دانلود کتاب 0 شمشیر حقیقت ( بدهی استخوان ) از پرشین گیگ




منبع : www.good-life.ir


از این به بعد میتونید فصل های جدید شمشیر حقیقت  2  رو از این فولدر دانلود کنید (4shared)




از این به بعد میتونید فصل های جدید شمشیر حقیقت  2  رو از این فولدر دانلود کنید(persiangig)


نظرات 3 + ارسال نظر
انجمن تحصیلکردگان لر جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ http://zaramoosh.blogfa.com

سلام آقا بهروز عزیز .
سیفی هستم . اگه خواستی با ما همکاری کنی یه پیامک به شماره من بفرست و خودت رو معرفی کن . خودم باهات تماس میگیرم
۰۹۱۸۷۴۳۳۸۶۸

Mohammad Javad Taheri دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ق.ظ

karet aali bood man ta alan dashtam be zoor ketab haye englisi ro tarjome mikardam baraye khodam karam ro rahat kardi damet garm

باران چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

عززیزم!
شما دنیای فانتزی رو شرمنده خودتون کردید.تشکر تشکر

ممنونم . من به کارم ادامه میدم دوستان اگه دوست دارید به www.fairytale.ir سر بزنید .

همیشه خوش باشید و پاینده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد