کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

نغمه ای از اتش و یخ از نگاه من

درود . خب دوستان بزارید از دداستان شروع کنیم . داستان در حال و هوایی تاریخی و فانتزی شروع میشه به  طوری که اگه بخوایم مرز بندی کنیم واقعا نمیشه گفت که ایا این کتاب فانتزی تاریخی یا تاریخ فانتزی به هر صورت قصه روند کش داری رو ژیدا میکنه که شاید خیلی از خوانندگان رو از ژای کتاب بلند کنه ولی همون طور که میبینیم در اخر فصل ها با یک موضوع چالش بر انگیز فصل رو تمام میکنه. شاید بشه گفت که هنوز نشه با کتاب اول یا دوم درباره کتاب قضاوت کرد ولی خب هر نویسنده ای سبک خاص خودش رو داره و نمیشه گفت که ممکنه تو کتاب سوم روند دستان عوض بشه ولی یه نکته که باید گفته شه اینه که شخصیت های توی کتاب اول شاید ۱۰٪ توی کتاب اخر زنده بممون و تقریبا خیلی از شخصیت ها کشته خواهند شد. در مورد دید کتاب میشه گفت که جی ار ار مارتن شاهکار کرده . دید اول شخصی که مارو رو تا عمق احساسات شخصیت فرو میبره و باعث میشه که احساس کنیم در عمق فاجعه هستیم و نکته جالب اینه که در هر فصل خواننده با شخصیت حالا هر شخصیتی حتی اگه تریتون لنیستر یا حتی خواهرش سرسی باشه همزاد پنداری میکنه جالب نیست؟؟؟؟ 

 

فقط تنها اشکالاتی که میشه گرفت اونم اینه که ترجمه هنوز رسمی نیست و اینکه نیاز به نگارش داره که واقعا تعجب بر اینگیزه که توی این مدت کم  چگونه مترجم ( خانوم سحر مشیری ) تونسته هم زمان کار ترجمه و کار نگارش رو با هم انجام بده!!!!

بازم متشکرم از خانوم مشیری که ترجمه واقعا سخت این کتاب رو قبول کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهناز چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام داداش بهروز خودم
خوبی داداشی؟من فردا دارم میام خونه
از فردا آسایش پررررررررررررر!
بوووووووووووووووووووووووووووس

Diox چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://farest.blogsky.com

بهروز ( البوس پرسیوال ولفریک برایان) عزیز دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم . عید بر شما و خانواده محترم مبارک باد .

موفق باشین و پاینده

درود. عید باستانی پارسیان بر تمام ایرانیان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد