کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

کتاب خاطرات خون اشام کامل شد

درود . بعد از مدت ها انتظار بالاخره تایپ کتاب خاطرات خون اشام تموم شد با تشکر از ستاره عزیز برای تایپ بدون نقصشون.


دانلود کل کتاب خاطرات خون اشام (vampire diaries)


منبع : www.farest.blogsky.com


نظرات 5 + ارسال نظر
دامبلدور ششم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.hogwartz.school.blogsky.com

سلام همکار عزیز...چقدر از پیدا کردن اینجا مسرور شدم!مدرسه ی ما به شدت احتیاج به کتابخانه داشت.اگر موافق باشید برای ترم جدید(که مشخصاتش را در مدرسه نوشته ام) به شما سفارش کتاب بدیم.خیلی از اینکه با شما همکاری کنم خوشحال خواهم شد.منتظر پاسختان هستم.

با تشکر
هرمیون جین گرنجر
ارشد گروه گریفندور
ملقب به دامبلدور ششم
رئیس دیوان عالی جادوگری(ویزنگاموت)
عضو هیئت مدیره ی انجمن سرزمین فانتزی
موسس انجمن حمایت از جنهای خانگی(ت.ه.و.ع)
سومین مدیر زن مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

درود. از نظری که در وبلاگ من قرار دادید خیلی ممنون هستم ولی به دلایلی دوست ندارم که دنیای مجازی هری پاتر به صورت یک بازی باشه اسم وبلاگ من صرفا جهت علاقه ایه که به مجموعه هری پاتر دارم . امیدوارم هرچه بیشتر به کار خودتون ادامه بدید.

نیلوفر سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام واقعا خسته نباشین و خیلی ممنون.میدونین چند وقته دنبال این کتابم؟ :-*

نازنین پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام واقعا ازتون ممنون هستم من خیلی وقته دنباله این کتابم و مثل این که ایت کتاب دیگه چاپ نمیشه

درود. نخیر این کتاب چاپ میشه ولی متافانه سانسور شدیدی درش اعمال شده که به نظر من نخواندنش بهتر هستش .

همیشه خوش باشید و پاینده

نازنین شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

من از شهر کتاب در شهر های گوناگو پرس و جو کردم و به من گفتن که این کتاب دیگر چاپ نمیشود و فکر کنم به دلیل همین سانسور هاست

درود. نه فکر کنم هنوز چاپ میشه . بچه هایی که رفته بودند نمایشگاه کتاب می گفتند که انتشاراتی که چاپش کرده بود یک غرفه به کتاب های خاطرات خون آشام اختصاص داده و فکر کنم همه مجموعه رو ترجمه کردند .

همیشه خوش باشید و پاینده

نازنین یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

سالام و درود و سپاس فراوان از شما. کتاب عشق بازیه شبانه ی دارن شان رو میتونید پیدا و ترجمه کنید؟یا از سایتی بگیرید؟
ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد