کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

هری پاتر و پیمان مرگ با نگاهی دقیق تر

     درود امروز نقد خودمو درباره فن فیکشن هری پاتر و پیمان مرگ اماده کردم امیدوارم ای نقد باعث بشه ما کتاب های زیبا تری و بهتری رو از نویسنده جون این کتاب ببینیم

. خوب مون اول متذکر میشم نقد من رو توهین حساب نکنین و اون رو به حساب دوستی قرار بدید که تلاش اون پیشرفت هر چه بیشتر فانتزی فا .

اولین چیزی که توی داستان نظر ادم رو به خودش جلب میکنه تاثیری ک نویسنده از کتاب های 4 و 5 داشته همون طور که میبینیم نویسنده اصلا مرگ دامبلدور رو فراموش میکنه و هری پاتر رو هنوز یک دانش اموز 12 ساله میبینه که نمیتونه رو پای خودش وایسه و باید اونو حساب اورد .

در زمینه  وقایع کتاب میتونم بگم که نویسنده افتتتتتتتتضاح کار کرده ما فن فیکشن هایی داشتیم که هری رو پسر احساساتی و یا ضعیف جلوه بدن ولی هری پتر توی این کتاب تقریبا تو حاشیه قرار میگه که اونم نظر شخصی من این که بازم نویسنده تحت تاثیر کتاب های رمان عشقی ایرانی قرار گرفته عشق هرمیون به هری متاسفم که اینو میگم داستان زیبای هری پاتر رو به فیلم هندی های دهه 70 شبیه میکنه که اصلا قابل قبول نیست .

البته نباید از ای مورد گذشت که کار اولیه نویسنده بوه و انتظار های بیشتری از ایشون نمیره   واین موردم توجه کرد که داستان ویرایش نشده بوده و دارای اشکالات اساسی بوده . از نظر من دلیل طرف دارای  بیش اندازه این کتاب بازگشت دوباره به هری پاتر و تبلیغات بیش از اندازه بوده . من توصیه میکنم نویسنده فن فیکشن های بیشتری رو از دی جی هری  جیمز عزیز و پروتی و تمام دوستان عزیزم بخونن تا متوجه این بشن که سطح کتابشون بسیار پایینه.

و در اخر متذکر میشم که این نقد صرفا نظر شخصی من بوده و ممکنه بعضی از افراد با این نظر مشکل داشته باشن .

نظرات 2 + ارسال نظر
naz naz چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام داداشی.خوفی قربونت بره آجیت.بخدا دلم برات یه ذره شده داداش.ایشالا امتحانا که تمئم شد میام و میبینمت....
مواظب خودت باش....

ادوارد دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://adwar.blogfa.com

نظرات شما رو من به دیده ی منت میذارم بهروز خان ... البته اینو هم بدونین که من همهی کتابایی رو که شما میگین خوندم .... اصلاْ هم قصد ندارم بگم از اونا بهترم .... به هر حال سمیه دانشجوری ادبیاته ... من در برار اون چی بگم ...
ولی به هر حال من تمام تلاش خودم رو کردم که اولین داستانم سطحی راضی کننده داشته باشه ...

درود. خوش حالم که ادم نقد پذیری هستین و نقد من رو توهین به جساب نیووردید ولی خب بید باور کنید که طرح کلی داستان شما چارچوب خاصی نداره یعنی داستانه که روی حوادث میچرخه نه حوادث که حول داستان اصلی بچرخه امیوارم که توی کار های بعدیتون بهتر کار کنید و خودتون کتاب های بهتر ( نه فن فیکشن ) بنویسید. و عذر خواهی میکنم اگه داستانتون رو افتضاح نامیدم. همیشه خوش باشید و پاینده


و عید باستانی نوروز بر تمام پارسی زبانان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد