کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب نغمه اتش و یخ (کامل شده)

سلام بچه ها امروز با یه ضد حال اساسی واسه سایت تویلایت برگشتم انگاری که خانوم مشیری داستان نغمه رو زود تر و به طور کامل رو وبلاگ شخصیشون قرار دادن و خوب از سایت های بزرگی مثل نویلایت بعیده که دزدی ادبی کنن ولی ولقعا ضد حالی اساسی بود من کتابو کامل خوندم و باید بگم ایوله اگه نخونید ضرر کردید از من گفتن بود با اجازه سحر خانوم من کتاب رو به صورت کامل اپلود میکنم.


دانلود کتاب نغمه اتش و یخ ( کامل )




اشانتیونش  دانلود کتاب ۷ هری پاتر ( هری پاتر و قدیسان مرگبار ) برای موبایل


راستی میتونید منو با ID: ALBOOS تو palringo مسنجر پیدا کنید و تو روم من fantsy fans حتما جوین شید .

میتونید اونو از از www.palringo.com واسه سیستم عاملی دانلود کنید .


اینم یه عکس از جلد کتاب نغمه اتش و یخ


نظرات 12 + ارسال نظر
gret دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.darren-shan-fans.blogfa.com

ایـــول
اگه وقت کردم میام می جوینم...
فعلن

سایه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

سلام
راستش من از وقتی سایت توآیلایت کتاب سوم مجموعه توآیلایتو ترجمه میکرد کتابهارو از اون سایت دانلود میکردم ! نغمه آتش و یخ رو هم از اونجا دانلود میکردم ولی الان از قرار معلوم بازم فیلتر شده!
داشتم دنبال یه منبع جدید برای دانلود داستان میگشتم که ادرس وب شما و وب خانم مشیری رو دیدم چند دقیقه پیش کتاب دوم نغمه آتش و یخ رو از وب خانم مشیری دانلود کردم ! نمی دونستم ایشون زودتر آپلود کردن !
اکثر کتابایی که لینک دانلودشونو گذاشتین خوندم واقعا کتابای محشری هستن

سایه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://bienteha.blogfa.com/

یادم رفت :
لینک دانلود کتاب زندگی نامه خون آشام (یا همون خاطرات یک خون آشام) تو فورشیرد فیلتر شده اگه ممکنه یه فکری به حالش کنید ! کتابش به زبان اصلی تا نصفه خوندم ولی ترجمه شدش راحت تره ! اگه مشکلش حل شد لطفا خبرم کنید چون کشته مرده این داستان هستم!

درود. ببخشید یکم دیر نظرتون رو تایید کرذم اخه این اواخر خیلی سرم شلوغ بوده . خوشحالم از این که به وبلاگ من سر زدید و در مورد کتاب سرگذشت یک خوناشام اشتباه نکنید کتاب سرگدشت خوناشام نوشته افشین جاهد یکی از نویسنده های جوان و خوش ذوق ایرانیه که یکی از کاربران سایت زندگی خوبه. در مورد کتاب نغمه درسته خانوم مشیری ترجمه ها رو کامل قرار داد و( راستشو بخواین یک شلم شوربایی درست شد اون ورش نا پیدا) کتاب دوم نغمه هم در حال ترجمه است . و همچنین لینک ها تصحیح شد.

ذولی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.naive.blogfa.com

سلامم
خوبی؟ وبلاگ باحالی داری چون در مورده کتابه ...
به منم سر بزنی منمون میشم بهروز جون

شقایق چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام!
بابت لینک کتاب خیلی ممنون! منتها پسوورد می خواد که منم توی پست دانلود پیدا نکردم. ممنون می شم بذارید

درود. واقعا ازتون پوزش میخوام پسورد کتاب : www.alboos.blogsky.com هستش البته جلوی فایل پسورد رو نوشته بودم همچنین هنگامی که فایل رو باز میکردید در قسمت توضیحات پسورد رو نوشته بودم . ادرس جدید وبسایت : www.fairytale.ir هستش خوشحال میشم که به ما سر بزنید

Alf شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

با سلام، این عکسی که گذاشتین مال استراتژی گاید بازیشه نه کتابش

دلارام جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ب.ظ

این کتاب چندمه؟

جمال چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:17 ب.ظ

دوستان اهل کتاب من سلام
من سریال یکی از طرفداران سریال گیم آو ترونز هستم و حالا میخوام برم سراغ کتابهاش ( میگن خیلی شاخن) و اونا رو بخونم ، البته توی گوشیم و متاسفانه یا نمیتونم دانلود کنم و یا فایلشون رو گوشی من نمیخونه . کسی فایل عادیش رو داره که واسه من بفرسته ( از کجا معلوم شاید منم کتاب خون شدم!!!!!!!)
ممنون از همه و سایتتون

فرید پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ب.ظ

بعد از زدن این لینک چیکار باید بکنم؟؟

Sepideh دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
من 4 تا از کتابای مجموعه نغمه ای از یخ و آتش رو خوندم متاسفانه کتاب پنجم که اسمش رقص اژدهایان هست رو نمیتونم پیدا کنم برای دانلود
کسی میتونه راهنمایبم کنه؟

marikory چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 03:43 ب.ظ

خیلی ببخشید
میشه کتاب چهارم (که ترجه فارسی هست) برام به این جیمیل پست کنید
pyhasan8@gmail.com
خیلی دوست دارم ببینم بعدش چی میشه اگه میتونید برام ارسالش کنید

Sayeh یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام ، خسته نباشید ، من خیلی دنبال این کتاب بودم و خیلی خوشحال شدم وقتی لینکشو گذاشتین ، فقط یه مشکلی هست ، بعد از دانلود برای باز کردن فایل رمز میخواد ولی من نه موقع دانلود چیزی دیدم نه واسه ایمیلم چیزی ارسال شده ، لطفا راهنمایی کنید، ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد