کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

Sweeney Todd <daren shan <nanny mcphy

سلامی دوباره بعد یه دقیقه اپ کردن به سرم زد که یکم به جای کتاب فیلم معرفی کنم امروز  سه تا فیلمو برای معرفی اماده کردم فیلم اول فک کنم باید اسمشو هری پاتر گذاشت چون خیلی از بازیگرای هری پاتر توی اون بازی میکنن مث اسنیپ ( اسمش یادم رفته ) دم باریک (//) بلاتریکس(//) و یه چیز دیگه جانی دپم توش بازی میکنه بغییر از داستان فانتزی جالبش کارگردانی جالبی داشته ولی خیلی غم انگیزه توصیه میکنم کسایی که خیلی فیلم تاریک دوست دارن ( از جمله خودم )  نگاه کنن.


اینم یه فوتو از بوکس فیلم


دومین فیلم دایه مک فیه فیلم فانتزی زیباییه من قسمت اولشو از تلوزیون ( مردمی) ایران دیدم ولی قسمت دومشم میگن خیلی قشنگه هنوز شرف یاب نشدم .


سومین فیلم همون فیلم معروف کتاب اول دارن شان سرزمین اشباحه ولی به نظر من کار اشتباهی بود که نقش اول فیلم یه بازیگر کمدی باشه کلا فیلم به ترسناکی داستان نبود ( حال نداد )

نظرات 1 + ارسال نظر
gret شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.darren-shan-fans.blogfa.com

دایه مک فی دو رو دیروز دیدم خیلی جالـــب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد