کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

پارسیان و من یه اثر ماندگار

سلام بچه ها امروز چطورین؟؟

ایندفه با یه نیمچه نقد اومدم درباره داستان پارسیان و من .

کلا داستان جذابیه توصیه میکنم همه کسایی که به تاریخ تحریف نشده کشورشون علاقه دارن مطالعه کنن. این داستان میشه گفت که یه فانتزی اصیل ایرانیه خوش ساخته با ایین که از اسم های ایرانی استفاده کرده یه جورایی غیر قابل باور جلوه نمیکنه ولی یه جاهایی واقعا داستان ریتم کندی پیدا میکنه و جذابیت خودشو  از دست میده ولی داستانی که نویسنده روی اون دست گذاشته داستان قدیمی ولی اصیل ایرانی که با روایت دیگه ای از دهن یک پسر بچه روایت میشه یه جورایی تو مایه های لاسته ادمو میبره تو کف که ببینی اخرش چی میشه به تمام دوستانی که علاقه دارن به فانتزی ولی حالو حوصله ندارن کتاب پر حجم بخونن توصیه میکنم اول داستان های دارن شان ( ترجیحا سرزمین دموناتا ) و بعد پارسیان و من . به نظر من معادل خارجی که میشه برای این داستان اسم بردو میشه کتاب اول مجموعه وراثت ( الدست ) رو نام برد .

از نویسنده این داستان ارمان ارین برای نوشت این داستان زیبا تشکر میکنم.


کتاب اول


کتاب دوم


کتاب سوم

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://00tanha00.blogfa.com/

سلام بهروز جان خوبی؟
عزیز از اونجا فهمیدم که تو اون پستت نوشتی «بچه ها نمیدونم چرا یه جورایی احساس میکنم که وبلاگم به درد نمیخوره فقط به درد نظرات برادرم بهنام میخوره دارم کم کم فکر میکنم که وبلاگو ببندم »از اینجا فهمیدم که تویی
چشم به همه بچه های بی حال افور می گم
به بهنام بگو واقعا شرمنده نمی تونم اون کارو کنم
فقط بگو مواظب خودت باش و برات ارزو موفقیت می کنم
اما در مورد اپت اگه گیرم بیاد حتما می خونم چون اینجور داستان رو دوست دارم
موفق باشی عزیزم

دخمل شیطون دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://omidoloumi.blogsky.com

ااااااا چقدر اپ کردی من نبودم
پس توام دیگه حس مس شوخی موخی نداری من اینجوری شدم جریان چیه همه اینطوری شدن

gret دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.darren-shan-fans.blogfa.com

این طور که معلومه باید مجموعه ی جالبی باشه.. مرســـــــــــــــــــــیاین دفعه اگه مامانم اجازه داد پام به کتاب فروشی باز بشه حتما می خرمش

shiMa(gret grady)l چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.darren-shan-fans.blogfa.com

می شه چن تا از کتابای فانتزی رو بم معرفی کنی ...را30 منم شما رو با اسم وبت لینکیدم .. اگه دوس داشتی با یه اسم دیگه لینکم باشی بگو تا عوضش کنم


ممنون

م.تارخ سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام دوست عزیز
بسیار خوشحالم که به فانتزی های ایرانی هم سری زدید.
فقط باید بگم که جلد سوم از سه گانه ی « پارسیان و من» ، اسمش «رستاخیز فرا می رسد» هست و به وقایع دوران کوروش کبیر پرداخته.
اما «اشوزدنگهه» یک سه گانه ی جدیده که اولینش همین«اسطوره ی هم اکنون» هستش. دو تا کتاب دیگه هم داره که چهار پنج ساله که مجوز نگرفته. دومیش «اهریمنان یکه تاز» نام داره.
در ضمن خود من هم شش ساله مشغول نوشتن یک فانتزی ایرانی هستم. خوشحال میشم بهم میل بزنی.

ممنون از اینکه من رو راهنمایی کردید ولی این پست خیلی قدیمیه و قابل ویرایش نیست. خوشحال میشم که دوست خوبی برای شما باشم. همیشه خوش باشید و پاینده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد