کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

جی کی رولینگ یک دزد ادبی؟؟؟؟

امروز میخوام یه مطلب قدیمیو دوباره باز کنم که ایا خانوم رولینگ از نویسنده دیگه ای کپی گرفته یا نه . خیلی وقت پیشا یه کتاب خوندم که اسمش گروشام گرینج بود و کتاب جالبیم بود حیف که کتاب دومش کامل نشد هنگام خوندن داستانش که فک کنم قبل از داستان رولینگ نوشته شده بود به نکات زیادی برخوردم که کتاب رو خیلی شبیه داستان رولینگ میکرد یا درست تر بگم داستان رولینگ رو شبیه داستان اون میکرد . امروز لینک کتاب اول این داستان رو قرار میدم نقد و برسیش بمونه تا پست بعدی. حتما بخونیدش و نظر خودتونو دربارش بگید. راستی قبلا این کتابو رو وبلاگم قراردادم.


دانلود کتاب گروشام گرینج ( طالع نحس )


نظرات 3 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ق.ظ http://00tanha00.blogfa.com/

سلامممممممممممممممممم خوبی؟
خوشی ؟سلامتی؟ چه خبر؟ خبری ازت نیست
دیگه به اجیت سر نمی زنییییییییییی
دلم برات تنگیدههههههههههه
مرسی از اینکه به فکرم بودی پیغامت به دستم رسید
اجی بهم گفت بهش زنگیدی خیلی خوشحال شدم
مواظب خودت باش فدات

سحر جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://00tanha00.blogfa.com/

سلام خوبی ؟
بهنام چی می گی؟
داداش جدید؟کی بهت گفته؟ کیه این داداش جدید که خودم خبر ندارم؟؟؟؟؟؟
خوب من دلم برات تنگ می شه که می گم تو روحش
بهنام باز شروع شد این دوبهم زنیااااااااااا هههههه
یعنی من گفتم شماره یگانه رو به کسی دادی؟
عجب بدبختی ما گیر افتادیم این وسط پناه بر خدا
هر چی من این ال ۴ نمی رم
که این حرفا پشت سرم نباشه اما همین که می رم
باز شروع می شه
تو روح همشونننننننننننننن
بابای

زهر مار چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

دیوانه . سارق ادبی خودتی و هفت جد و آبات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد