کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

خاطرات یک پاتر فصل 2

 این دومین و بهترین خاطره ایه که من البوس سیوروس پاتر از هاگوارتز دارم . شمایی که الان دارید بدون اجازه دفتر خاطره منو میخونید اشکال نداره بخونید ولی به پدر نگید چون حوصله نصیحت هاشو ندارم .

امروز حدود یه هفته از گروه بندی میگذره و من با چیزای زیادی تو هاگوارتز اشنا شدم شتتتتتتتتتتتتتتترق  اخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هوی داری چی کار میک... تو به من زدی  اینو اون دختری بهم گفت که بعد ها فهمیدم اسمش اشلی و تو گروه اسلایترین .  خانوم شما به من زدید . نخیر تو به من زدی  تو زدی نخیر تو زدی . هی دوشیزه مالفوی و اقای پاتر اینو هرمیون (نه تو هاگوارتز خانوم گرنجر ) گفت .  تو یه مالفویی . تو یه پاتری . ای هید یو ( ازت متنفرم نمیدونستم چجور به فارسی بر گردونمش ) . دوشیزه مالفوی لطفا جلوی دهنتونو بگیرید . چرا این دختر وقتی عصبانی میشه اینقدر خوشگل میشه با این که یه  مالفویه ولی بازم خیلی زیباست . دوشیزه مالفوی و اقای پاتر به دلیل دعوا تو سالن عمومی شما باید با هم دیگه به صورت مشنگی تمام جام های قهرمانیه کودویچو برق بندازید . اههههههههه نه زن دایی چییییییییی گفتید اقای پاتر شما  10 جلسه تنبیه خصوصی با من خواهید داشت . یه لحظه که زن دایی حواسش نبود این دختره مالفوی واسم یه شیشکی جالب کشید که منم نتونستم جلوی خندمو بگیرم یه هو منفجر شدم  . اقای پاتر به خاطر گستاخی شما باید 20 جلسه تنبیه بشید به همرا خانوم مالفوی . نهههههههههههههههه با یه پاتر عمرا حاظرم تموم کاپ های قهرمانیو تنهایی تمیز کنم نه با پاتی یه جلسه تنبیه شم . همین که گفتم شما باید به خاطر بی  ادبی تنبیه بشید . بین خودمون بمونه زیادم از این که با یه  دختر خوشگل که وقتی عصبانی میشه هیچ کی جلو دارش نیست تنبیه بشم  زیاد ناراحت نیستم . امشب ساعت 1 باید تو سالن کاپ ها باشد اقای فیلچ رو کار شما نظارت میکنه . واااااای دیرم شد باید به کلاس دفاع در برابر جادوی سیاهم میرسیدم اینو اشلی گفت و اخرش جوری که زن دایی نفهمه گفت ازت متنفرم . منم انگشت شست خودمو نشونش دادم اونم یه اخمی کرد که من تو دلم گفتم قربون اون اخمای قشنگت برم من  . این بود داستان دعوای منو یه مالفوی خوشگلو عصبانی .  

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.i-is.blogfa.com

________۰۰۰۰_____________________۷۷۷______________
______۰۰۰۰_______________________۷۷۷۷۷____________
____۰۰۰۰۰_____________________۷۷۷۷۷۷۷_____________
___۰۰۰۰۰______________________۷۷۷۷۷۷۷۷۷___________
__۰۰۰۰۰۰____________۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷_
_۰۰۰۰۰۰۰______________۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷___
_۰۰۰۰۰۰۰_________________۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷_______
_۰۰۰۰__۰۰_________________۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷_______
_۰۰۰۰__۰۰۰۰۰۰۰۰__________۷۷۷۷۷۷۷۷۷_۷۷۷۷۷۷۷۷۷______
_۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰___________۷۷۷۷۷۷۷_______۷۷۷۷۷۷۷_____
__۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰___________۷۷۷۷۷_____________۷۷۷۷۷____
___۰۰۰۰_۰۰۰۰۰۰________۷۷۷___________________۷۷۷___
____۰۰۰۰۰_______۰____________۰۰۰۰_________________
______۰۰۰۰۰۰__۰۰۰۰۰______۰۰۰۰۰۰___________________
________۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰_____________________
__________
آپمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد