کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود تریلر فیلم خون اشام ها احمقند

بچه ها امروز یه فیلم تاریخ سینمایی (فیلم هایی که مسخره فیلمای دیگه میکنن یه سبک تو فیلم سازی امریکا) اند خندس اماده کردم من که خودم دیدم رودم در اومد این فیلمو رو سایت گرگ میشم گذاشتن ولی لینکش خرابه(چون رو یو توب اپلودش کردن) من اینو  از یاهو ویدیو گذاشتم .


اینم یه ا عکس از فیلم ببخشید که نتونستم عکسای بیشتری گیر بیارم چون بیشترشون چیز شده بودن.

 تو یه قسمت ادوارد داره به صورتش پودر سفید کننده میزنه  ترکیدم از خنده. 




 





































 میتونید فیلمو تو اینجا ببینید


نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان م یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. چطوری می تونم با خواننده های وبلاگم (خاص و عام) بهتر ارتباط برقرار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد