کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود فیلم فانتزی (گرگ مییش1)

خب  خب تو این پست فیلم گرگ میشو  واسه دانلود اماده کردم(واسه اونایی که حال کتاب خوندنو ندارن) . توجه کنید این فیلم فقط به درد کسایی میخوره که اینترنت پر سرعت دارن . ترجیحا با (DAP) دانلود شه. همراه با عکس




دانلود فیلم اول                       دانلود 


دانلود زیر نویس فیلم اول           دانلود



خلاصه ی  فیلمو هم میتو نید پایین ببینید



گرگ ومیش رمانی است عاشقانه و هیجان انگیز که نوشته خانم استیفن مایر , که در ۴ جلد نوشته شده است و به تازگی  از اکران اولین فیلم آن میگذرد که در سه روز اول موفق شد ۷۰میلیون دلار فقط در سینماهای آمریکا فروش عالی و قابل انتظار را داشته باشد. و قسمت دوم این فیلم امسال ۲۰۰۹ به نام ماه تازه ک زمان انتشار آن مشخص نیست اکران میشود.

 


 

داستان کتاب در مورد دختری است به اسم بلا سوان (با بازی کریستین استورات) همیشه با دیگران متفاوت بوده است، هیچ وقت نگران چیزی نبوده یا هیچ وقت مناسب قرار گرفتن در گروه های دختران درست و حسابی دبیرستانش در آریزونا نبوده است. وقتی مادرش برای بار دوم ازدواج می کند و تصمیم می گیرد با همسر جدیدش به فلوریدا نقل مکان کنند، بلا تصمیم می گیرد تا برود و با پدرش چارلی (با بازی بیلی بورک) زندگی کند. پدر او در شهر کوچک و همیشه بارانی به نام فورکز، در اطراف واشنگتن زندگی می کند. بلا انتظار ندارد چیزی برایش تغییر کند. اما بعد از آن، با ادوارد کالن (با بازی رابرت پتینسون) پسری مرموز، جذاب و خوش چهره ملاقات می کند، پسری که تا به حال مثل او ندیده بود.و در اثر یک حادثه که درپارکینگ دبیرستان به وقوع پیوست نزدیک بود بلا توسط یک ماشین کشته شود اما ادوارد با سرعت و قدرت غیر عادی توانست جان بلا را نجات دهد.ادوارد می توانست خیلی سریعتر از یوزپلنگ های بدود و با قدرتش درختهای تنومند جنگل را از ریشه در بیاورد.


ادوارد از سال ۱۹۱۸ به این طرف سنش تغییر نکرده بود و جوان مانده بود. در واقع ۱۰۸ ساله بود ولی از نظر فیزیکی ۱۷ سال داشت. و مهمتر از همه ی اینها، او خون آشام بود. مانند تمام خون آشام های دیگر، او هم فنا ناپذیر بود. اما دندان نیش نداشت، و خون انسان ها را نمی بلعید (او از نوع خون آشام های گیاه خوار بود)،او همراه خانواده اش که همگی آنها خون آشام بودند زندگی میکرد.پدر او کارلیسل کالن(با بازی پیتر فسینلی)که دکتر بسیار خوش سیما و در کار خود بسیار عالی بود. مادر ادوارد که اسم کالن(با بازی الیزابت ریزر)زنی بسیار مهربان و خوش رو میباشد.برادران ادوارد که به نامهای امت کالن(با بازی کلن لوتز) و جاسپر هیل(با بازی جکسون رت بون) هستند که امت از قدرت بدنی و هیکل بسیار ورزیده ای برخوردار است که او معمولا خرس گریزلی برای خود شکار میکند. ودر آخر خواهران ادوارد که به نام روسالی هیل(با بازی نیکی رید) که دو قلوی جاسپر میباشد ، اما آلیس کالن(با بازی اشلی گرین) خواهر اصلی ادوارد به حساب می آید.  

کلا این گونه از خون آشام ها بسیار نادر و کمیاب بودند. در عوض آنها با هم به گردش های متفاوتی رفتند، و برای غذا خوردن مانند خرس های گریزلی و شیرهای کوهی به دنبال شکار و طعمه می رفتند. برای ادوارد، بلا چیزی بود که او نود سال انتظارش را کشیده بود، یک معشوقه. اما خیلی زود ادوارد دچار فعل و انفعالاتی شد که باید جلوی خود و کشش های خود را می گرفت تا دچار جنون های غیرقابل کنترل نشود.وقتی سه خون آشام چادرنشین به نام های جیمز (با بازی کم گایگندی)، لورنت (ادی گدجی) و ویکتوریا (راشل لافیور) به شهر آنها آمدند و جیمز مستقیم به چشم های بلا نگاه کرد چه اتفاقی افتاد؟ آیا عشق حقیقی ادوارد باعث می شود که بلا را از خظر نجات دهد و جان او را حفظ کند؟ آیا او بر عطش خود پیروز می گردد؟

 

 


درباره فیلم:

عنوان فیلم: گرگ و میش (Twilight)
کارگردان: کاترین هاردویک
فیلمنامه نویس: ملیسا روزن برگ
براساس رمانی از استفانی مایر
تاریخ اکران: ۱۲ دسامبر ۲۰۰۸ (۲۲ آذر ۱۳۸۷)
ژانر: اکشن، ترسناک، رمانتیک، هیجان انگیز
بازیگران: کریستین استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، بیلی بورک، پیتر فسینلی،
الیزابت ریزر، نیکی رید، اشلی گرین، جکسون رت بون، کلن لوتز و…
آهنگساز: کارتر بورول
شعار فیلم: وقتی بتوانید برای همیشه زنده بمانید، هدف زندگی تان چه میشود؟
محصول: ایالات متحده
کمپانی: Summit Entertainment

فیلمنامه ی این فیلم را که ملیسا روزن برگ تهیه کرده، در شش ماه نوشته شده است و فیلمبرداری آن از فوریه ۲۰۰۸ آغاز شد و تا می همان سال ادامه داشت.
هاردویک، کارگردان فیلم در مصاحبه ای با MTV اعلام کرد که آهنگی از گروه راک موز (Muse) در فیلم قرار گرفته که مربوط به یکی از صحنه های دل شکستگی کاراکتر های فیلم است.
برای نقش ادوارد بیش از پنج هزار نفر تست بازیگری دادند که در آخر رابرت پتینسون از انگلیس برای این نقش انتخاب شد. رابرت پتینسون در مصاحبه ای گفته است که این اولین نقش امریکایی است که بازی کرده و هیچ تمرین رسمی هم برای لهجه امریکایی انجام نداده است. او پیش از این در چهارمین قسمت فیلم هری پاتر در نقش سدریک دیگوری بازی کرده بود

نظرات 1 + ارسال نظر
Elham Mokhtari پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

very very very very Good.khili ali ye .mamnooooon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد