کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب(ارتمیس فاول)

سلام دوستان. خب تو این پست کتابای ارمیس فاولو میزارم امیدوارم خوشتون بیاد کتاباش خیلی قشنگن و ببخشید اگه بعضی از کتابا اسکن شدن من تموم سعیمو میکنم که کتابای تایپیو بزارم. راستی برای حمایت از نویسندگان جوون ایرونی یه سر به   www.good-life.ir بزنید




کتاب اول ارتمیس فاول (ماجرای گروگان گیری)



کتاب دوم ارتمیس فاول (ماجرای شمال)




نظرات 2 + ارسال نظر
منتقد/ ماندانا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

من موندم جرا همه ی کتابهات البته تا حدودی ویژه ی کودکانه ولی خوب بد نیست کتاب قشنگیه

درود . خوب اگه بخوام درست بگم کتاب ها به سبک فانتزی هستند البته فانتزی همیشه برای کودکان نیست ولی خوب قسمت زیادی از فانتزی مربوط به ادبیات کودک و نوجوان هست البته کتاب های مخصوص بزرگسالان مثل شمشیر حقیقت یا نغمه ای از آتش و یخ هم هستند که واقعا زیبا هستند . در کل به نظر من کتاب محدود به قشر خاصی نمیشه و من هر مدل کتابی گیرم بیاد میخونم .

همیشه خوش باشید و پاینده

adnan شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://adnan20.blogfa.com

سلام اسم من عدنان من یک وبلاگ در مورد کتاب دارم اگر وقت کردی یک سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد